وزیر ارتباطات ایران:‌ رفع موانع اقتصاد دیجیتال را با تمام ظرفیت‌ دنبال می‌کنیم

© Photo / TASNIM NEWS AGENCY /عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2024
اشتراک
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در چهلمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با اشاره به بندهای قانونی پیش بینی شده در قانون برنامه هفتم برای توسعه اقتصاد دیجیتال گفت: باید با تمام ظرفیت برای رفع موانع اقتصاد دیجیتال تلاش کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، چهلمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال به ریاست عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.
به گفته ایرنا، در این جلسه پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی نحوه فعالیت سکوها و کسب و کارهای حوزه سلامت رقومی مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر ارتباطات ایران با اشاره به مشکلاتی که در مدت اخیر برای برخی پلتفرم‌ها ایجاد شده، گفت: نبود قانون در این حوزه باعث بی‌انگیزگی و نگرانی مدیران پلتفرم‌ها و فعالان این حوزه شده و باید با تدوین لوایح قانونی لازم و پیگیری تصویب آنها در مجلس شورای اسلامی، این حوزه را نظام مند کرده و حقوق و تکالیف سکوها و کاربران مشخص کرد.
براساس این گزارش، اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درباره پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی نحوه فعالیت سکوها و کسب و کارهای حوزه سلامت رقومی مطرح کردند و مقرر شد این نظرات در جلسه‌ای دیگر به جمع‌بندی برسد و برای تصویب به کارگروه اقتصاد دیجیتال ارائه شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала