ماسک، ایالات متحده را بهشت ​​جنایتکاران از سراسر جهان خواند

© AP Photo / Susan Walshایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2024
اشتراک
کارآفرین آمریکایی گفت که ایالات متحده با توجه به مشکلات مهاجرت، به پناهگاه خطرناک ترین جنایتکاران از سراسر جهان تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماسک قبلاً از دولت بایدن به دلیل "ترویج فعال مهاجرت غیرقانونی" انتقاد کرده بود. به گفته این کارآفرین، دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به جای محافظت از مرزها، "فرش قرمز برای مهاجران پهن می کند". در عین حال، ماسک از رشد مهاجرت قانونی حمایت می کند و مخالف آن نیست، اما "در مقابل این واقعیت است که تعداد زیادی از افراد تایید نشده در حال هجوم به آمریکا هستند".
ماسک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "توانایی دور انداختن مدارک شناسایی از هر کشور، عبور از مرز جنوبی ایالات متحده آمریکا و درخواست پناهندگی، آمریکا را به پناهگاه خطرناک ترین جنایتکاران جهان تبدیل کرده است."
ایالات متحده در ماه های اخیر شاهد سطح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی بوده است، به طوری که مقامات مرزی دسامبر گذشته 302000 عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در یک ماه است. علاوه بر این، در تمام سه سالی که بایدن رهبری آمریکا را برعهده داشت، رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی به ثبت رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала