دبیر شورای امنیت روسیه: مسکو حامی شرکای خود در آمریکای لاتین است

© Sputnik / Saiid Tsarnayevرایزنی های روسیه و چین در باره مقابله با تروریسم و انقلاب های رنگی
رایزنی های روسیه و چین در باره مقابله با تروریسم و انقلاب های رنگی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2024
اشتراک
دبیر شورای امنیت روسیه در ماناگوئه، پایتخت نیکاراگوئه، در مورد مسائل امنیتی با نمایندگان نیکاراگوئه، کوبا، ونزوئلا و بولیوی رایزنی کرد و آمادگی مسکو را برای ارائه تمام حمایت های ممکن از دوستان آمریکای لاتین اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شورای امنیت روسیه خاطرنشان کرد که در مورد مسائل امنیت منطقه ای تبادل نظر صورت گرفت، "اقدامات برای مقابله با مداخله خارجی در امور داخلی کشورهای مستقل به تفصیل مورد بحث قرار گرفت."
نیکلایپاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه در این دیدار گفت: "توسعه روابط دوستانه با شرکای کلیدی ما در آمریکای لاتین و دریای کارائیب جزو اولویت های کلیدی بین المللی مسکو است."
دبیر شورای امنیت روسیه افزود: اهمیت این منطقه برای روسیه به سرعت در حال افزایش است. این کشورها هستند که در خط مقدم مبارزه برای حاکمیت واقعی آمریکای لاتین و جایگاه کامل آن در صحنه جهانی قرار دارند".
پاتروشف تاکید کرد: "ما به نوبه خود آماده حمایت کامل و همه جانبه از دوستان آمریکای لاتین خود را اعلام می کنیم. لازم است هماهنگی خود را در بسترهای بین المللی تقویت کنیم. شانه به شانه، از برابری حاکمیتی کشورها، حاکمیت قانون، تقسیم ناپذیری امنیت، غیرقابل قبول بودن مداخله در امور داخلی، و مخالفت با فشار تحریم های غیرقانونی دفاع کنید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала