وزارت خارجه روسیه: به صلاحیت وزیر خارجه آلمان تردید داریم

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت امور خارجه روسیه
وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2024
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه پس از اعلام تحریم ها نسبت به صلاحیت بربوک تردید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود درباره تحریم های غرب علیه مسکو نوشت که در صلاحیت و تحصیلات آنالنا باربوک، رئیس وزارت خارجه آلمان تردید دارد.
وی گفت: زمانی که کشورهای غربی شروع به اعمال تحریم ها علیه روسیه کردند، هیچ کس انتظار نداشت که "این امر تهاجم را متوقف کند"، بوربوک پیشتر گفت که "تحریم ها مهم هستند."
زاخارووا نوشت: همانطور که می گویند، هیچ کدام از آنها فکر نمی کرد که چرخش 360 درجه منجر به تغییر مسیرمی شود، این مهم است. چقئر این نماینده آلمان بی سواد و صراحتاً تنگ نظر است. . و او تنها نیست، صدها و صدها نفر از آنها در دولت های اتحادیه اروپا وجود دارند.
وی همچنین به این موضوع در نشست گروه 20 در ریودوژانیرو پرداخت که رئیس وزارت خارجه آلمان در میکروفون فریاد زد و سعی کرد سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه را که در آن لحظه در سالن نبود، مورد خطاب قرار دهد.
زاخارووا افزود: به جای لاوروف معاون وی نشسته بود که بیهوده سعی کرد به آنالنا توضیح دهد که او لاوروف نیست، اما او نتوانست وزیر خارجه آلمان را قانع کند. یا شاید او متوجه نشد که ندانستن مخاطب چیزی را تغییر نمی‌دهد، این مهم است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала