پوتین: "بازی های نسل آینده" هدیه روسیه به خانواده ورزش جهانی است

© Sputnik / Mikhail Metzel/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2024
اشتراک
پوتین گفت که "بازی های نسل آینده" هدیه روسیه به خانواده ورزش جهانی است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه "بازی های نسل آینده" گفت که روسیه قدرت برتر ورزشی روی کره زمین بوده و باقی می ماند، این کشور زادگاه پیروزی ها، رکوردها و ورزشکاران بزرگ است.
رئیس جمهور روسیه افزود: ما همیشه از ترویج ورزش و ارزش های والای انسانی آن حمایت کرده ایم. "بازی های نسل آینده" هدیه روسیه به خانواده ورزش جهانی است.
پوتین در مراسم افتتاحیه "بازی های نسل آینده" گفت: طبیعی است که ایده ترکیب ورزش های کلاسیک و الکترونیکی در روسیه متولد شد. کشور ما یکی از قدرت های ورزشی پیشرو در کره زمین بوده و هست، وطن ورزشکاران بزرگ، پیروزی ها و رکوردها است.
وی با ابراز امیدواری از رواج ورزش های بدنی گفت: توسعه ورزش های همگانی یکی از اولویت های دولتی فدراسیون روسیه است.
وی ادامه داد: بخش ورزش یکی از نمونه ها است. مجموعه های ورزشی و عرصه های ایجاد شده در تاتارستان برای مسابقات قهرمانی جهان به طور گسترده مورد تقاضای افراد در هر سنی هستند و به ورزش های همگانی خدمات می دهند که توسعه آن در روسیه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این یکی از اولویت های دولت ماست. من مطمئن هستم که فیجیتال قطعاً یکی از محبوب ترین انواع ورزش برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان روسیه خواهد بود. این ورزش های دیدنی، پویا، می توانند علاقه به تربیت بدنی و سبک زندگی سالم را در بین مردم از همه نسل ها و البته در بین کودکان و نوجوانان برانگیزند.
Прямая линия и большая пресс-конференция президента РФ В. Путина - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2024
حضور پوتین در مراسم افتتاحیه "بازی های نسل آینده" در کازان + عکس + ویدئو
رهبر روسیه تاکید کرد که مسابقات بین المللی در مفهوم فیجیتال یک داستان منحصر به فرد برای تاریخ مدرن ورزش جهان است.
وی اظهار کرد: و این تاریخ هم اکنون در روسیه خوانده خواهد شد.
این اولین مسابقه بین المللی ورزشی منحصر به فرد در رشته های هیبریدی است. هر یک از آنها مفهوم "فیجیتال" (فیزیکی + دیجیتال) را با هم ترکیب می کند، یعنی ورزش های کلاسیک و ورزش های الکترونیکی یا فناوری VR/AR را ترکیب می کند.
ورزشکاران و ورزشکاران متخصص در مسابقات الکترونیکی از سراسر جهان در 21 رشته نوآورانه که ترکیبی از ورزش های کلاسیک، ورزش های الکترونیکی و فناوری هستند، رقابت خواهند کرد.
این رشته ها شامل انواع مختلف ورزش های الکترونیکی، نبرد ربات ها، مسابقات لیزری، مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین فوتبال و سایر ورزش های "کلاسیک" خواهد بود.
در این مسابقات بین المللی ورزشی، بیش از 2 هزار ورزشکار از 107 کشور جهان شرکت خواهند کرد. مسابقات بین المللی ورزشی "بازی های نسل آینده" از 21 فوریه تا 3 مارس در دو شهر کازان و سوچی برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала