رسانه: بسیاری از دموکرات ها بر این باورند که بایدن نمی تواند ترامپ را شکست دهد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2024
اشتراک
بسیاری از نمایندگان ارشد حزب دموکرات آمریکا متقاعد شده‌اند که اگر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در آینده نزدیک و نه در ماه نوامبر برگزار می‌شد، جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی این کشور در برابر رقیب اصلی خود دونالد ترامپ شکست می‌خورد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آنلاین آکسیوس می‌گوید: "بسیاری از دموکرات‌های ارشد متقاعد شده‌اند که اگر انتخابات امروز برگزار می‌شد، بایدن در رقابت مجدد مقابل ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، شکست می‌خورد."
به گفته یکی از منابع این نشریه که بخشی از حلقه نزدیک بایدن است، کارزار انتخاباتی او به وضوح نیاز به تحرک بیشتر دارد. وی گفت: "همه اطرافیان او به خوبی از لزوم تشدید این کمپین آگاه هستند. تنها راه مقابله با پیامدهای منفی گزارش بازپرس ویژه حضور رئیس جمهور، دیده شدن و قوت صدای اوست."
برای بازگرداندن اعتماد رای دهندگان آمریکایی به سوی بایدن و ایجاد انگیزه برای رقابت انتخاباتی وی، اطرافیان رهبر آمریکا امید زیادی به سخنرانی سنتی رئیس جمهور آمریکا در مورد وضعیت کشور دارند که هر ساله در کنگره برگزار می شود. این سخنرانی امسال برای 7 مارس برنامه ریزی شده است.
علاوه بر این، بایدن در حال بررسی امضای فرمان اجرایی دو هفته قبل از سخنرانی است که به شدت جریان مهاجران غیرقانونی به ایالات متحده را کاهش می دهد تا اقدامات خود را در مبارزه با بحران مهاجران در میان انتقادات جمهوری خواهان نشان دهد.
پیش از این، رابرت هوهر، دادستان ویژه، تحقیقاتی را درباره ذخیره سازی نامناسب بایدن از اسناد طبقه بندی شده تکمیل کرد. او در گزارش خود اشاره کرد که ارزش ندارد یک پرونده جنایی علیه رئیس جمهور ایالات متحده شروع شود، زیرا در دادگاه می تواند به عنوان "یک پیرمرد خوش تیپ با مشکلات حافظه" در مقابل هیئت منصفه حاضر شود.
انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ و نیکی هیلی برای نامزدی جمهوری خواهان رقابت می کنند. جو بایدن، رهبر کنونی آمریکا نیز اعلام کرد که قصد دارد دوباره از حزب دموکرات انتخاب شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала