درخواستی برای مصاحبه با بایدن ارسال شد+عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری کیسلیوف، مدیر کل گروه رسانه ای "راسیا سوودنیا"
دمیتری کیسلیوف، مدیر کل گروه رسانه ای راسیا سوودنیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2024
اشتراک
دمیتری کیسلیوف، مدیر کل گروه رسانه ای "راسیا سگودنیا" گفت که درخواستی برای مصاحبه با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید ارسال کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری کیسلیوف، مدیر کل گروه رسانه ای "راسیا سگودنیا" در یک برنامه تلویزیونی روسیه گفت که درخواستی برای مصاحبه با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید ارسال کرده است.
وی در ادامه افزود: "ما معتقدیم که کشورهای ما فاقد امکان شنیدن و شنیده شدن یکدیگر هستند و معتقدیم که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با موافقت با مصاحبه ای با مخاطبان آمریکایی الگوی شایسته ای را ارائه داد".
اگر این مصاحبه انجام شود، قرار است به زبان های خارجی ترجمه و در کانال تلگرام "ریانووستی"، در وب سایت ria.ru و پلتفرم های رسانه ای و شبکه های اجتماعی متعدد این گروه رسانه ای در روسیه و در سراسر جهان توزیع شود.
وی افزود:"به طور کلی، بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده باید به همه اینها به خوبی پاسخ دهد. بهترین و موثرترین گزینه برای کاخ سفید، مصاحبه با یک روزنامه نگار روسی است. ما مانند "قناری در انتظار تابستان" منتظر پاسخ کاخ سفید هستیم. من شخصا این مصاحبه را انجام خواهم داد".
گفتنی است، شب 9 فوریه، تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی مصاحبه‌ای دو ساعته با رهبر روسیه در وب‌سایت خود و پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد که تنها در شبکه اجتماعی ایکس بیش از 200 میلیون بازدید داشت. بخش قابل توجهی از این گفتگو به مناقشه اوکراین و روابط روسیه با ایالات متحده آمریکا، ناتو و غرب اختصاص داشت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2023
پوتین: سخنان بایدن در مورد حمله روسیه به ناتو پوچ و بیهوده است
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی گفته بود که پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین با بایدن ارتباطی نداشته است. رهبر روسیه تأکید کرد که قبلاً بارها به همکار آمریکایی خود در مورد "اشتباهی در ابعاد تاریخی" که واشنگتن با حمایت از کی‌یف مرتکب آن می شود، هشدار داده است.
شایان ذکر است که پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو، به ویژه لهستان، لتونی یا سایر کشورهای حوزه بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً مردم خود را با تهدید روسیه می‌ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: "کشورهای غربی درک کرده‌اند که شکست استراتژیک روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین با درک این موضوع، آنها باید به گام‌های بعدی خود فکر کنند. مسکو آماده گفت‌وگو است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала