سیگار کشیدن وزیر امور خارجه اوکراین در پخش زنده اخبار + ویدئو

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertМинистр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба
Министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2024
اشتراک
وزیر امور خارجه اوکراین، در شرایطی که نیروهای مسلح اوکراین از آودیوکا عقب نشینی می‌کنند، در پخش زنده اخبار اوکراین، سیگار برگ کشید.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، در شرایطی که نیروهای مسلح اوکراین از آودیوکا عقب نشینی می‌کنند، در پخش زنده اخبار اوکراین، سیگار برگ کشید.
کوله‌با روز شنبه، در جریان پخش زنده از مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد دیدارهای آتی هیئت اوکراینی، با اطمینان از قطعی‌های پخش مستقیم، سیگار برگ کشید. مسئولان استودیوی کی یف با عجله پخش مستقیم را قطع کردند.
پیشتر، ویکتور بلیاک، یکی از سربازان تیپ سوم مهاجمی اوکراین که فوراً به آودیوکا در جمهوری خلق دونتسکمنتقل شده بود، گفت که هنگام عقب نشینی از مواضع به آنها دستور داده شد که مجروحان را رها کنند و جاده شهر مملو از اجساد سربازان اوکراینی است.
جمعه شب، الکساندر سیرسکی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، تصمیم به خروج یگان های اوکراینی از آودیوکا را اعلام کرد. ولادیمیر زلنسکی واقعیت تصمیم برای خروج نیروهای اوکراین از شهر آودیوکا را تایید کرد. نیروهای مسلح اوکراین پیشتر اعلام کردند که وضعیت سربازان اوکراینی در منطقه آودیوکا بحرانی است، این وضعیت بدتر از وضعیت آرتیموفسک است که کی ییف در ماه مه 2023 تسلیم کرد و سپس عملیات اوکراین در آنجا توسط سیرسکی فرماندهی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала