عراق در حال تحقیق درباره دست داشتن کارکنان نمایندگی سازمان ملل در رشوه خواری است

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر بغداد
بغداد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2024
اشتراک
کمیسیون فدرال مبارزه با فساد عراق از آغاز تحقیقات درباره اتهامات فساد علیه کارکنان دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در صفحه فیس بوک (فعالیت این شبکه اجتماعی در روسیه به عنوان سازمان افراط گرا ممنوع شده است) کمیسیون فدرال مبارزه با فساد عراق اعلام شده است.
در منتشره بیانیه آمده است: "کمیسیون فدرال صداقت و شفافیت اقداماتی را برای بررسی و تحقیق درباره اتهامات فسادی که در مطبوعات بریتانیا در مورد نمایندگی سازمان ملل در عراق (یونامی) مطرح شده است، آغاز کرده است".
U.S. soldiers secure the site after an explosion in Baghdad, Wednesday, Jan. 19, 2005. A car bomb exploded near the Australian Embassy in central Baghdad on Wednesday, killing two people and wounding four, police and witnesses said. Australia said no embassy personnel were killed or hurt in the explosion - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2024
وزارت خارجه روسیه: آماده کمک به تقویت نیروهای امنیتی عراق هستیم
این کمیسیون خاطرنشان می سازد تیمی که تشکیل داده است، تحقیقات و روند راستی آزمایی را در رابطه با اطلاعات مندرج در مقاله منتشر شده در روزنامه بریتانیایی گاردین، که در آن نویسنده مقاله ادعا می کند که کارکنان یونامی در دریافت رشوه از پیمانکاران عراقی در چارچوب پروژه های صندوق بازسازی مناطق آزاد شده از سازمان های تروریستی دست داشته اند، آغاز کرده است.
افزوده می شود که نمایندگان تیم تحقیقاتی قرار است با نویسندگان مقاله گاردین تماس بگیرند تا شواهدی دال بر دست داشتن کارمندان نمایندگی سازمان ملل در عراق در پرونده های فساد به دست آورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала