اوکراین در درگیری با روسیه شکست می خورد

کارلسون
کارلسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2024
اشتراک
ادامه حمایت از کی‌یف از سوی کشورهای غربی فقط باعث کشته شدن هر چه بیشتراوکراینی ها و تخریب بیشتر اقتصاد غرب خواهد شد".
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی در مصاحبه ای با جیمز دیوید ونس، سناتور آمریکایی گفت که اوکراین حتی با حمایت کشورهای غربی نیز نمی تواند روسیه را در میدان جنگ شکست دهد.
وی در ادامه افزود: "اوکراین نمی تواند در جنگ علیه روسیه پیروز شود. ارتش اوکراین، حتی با حمایت صدها میلیارد دلاری غرب، نمی تواند ارتش روسیه را از مناطق شرق اوکراین بیرون راند."
همزمان، کارلسون خاطرنشان کرد که ادامه حمایت از کی‌یف از سوی کشورهای غربی فقط باعث کشته شدن هر چه بیشتراوکراینی ها و تخریب بیشتر اقتصاد غرب خواهد شد".
شب 9 فوریه 2024، تاکر کارلسون مصاحبه دو ساعته با رهبر روسیه را در وب سایت خود و پلتفرم های مختلف منتشر کرد. از زمان انتشار آن، بیش از 170 میلیون بازدید در شبکه اجتماعی ایکس و بیش از ده میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. این مصاحبه توسط سایت کرملین نیز منتشر شده است.
 دلار و یورو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2024
انتقال دارایی های روسیه به اوکراین چه نتیجه ای برای آمریکا خواهد داشت؟
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی گفته بود که پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین با بایدن ارتباطی نداشته است. رهبر روسیه تأکید کرد که قبلاً بارها به همکار آمریکایی خود در مورد "اشتباهی در ابعاد تاریخی" که واشنگتن با حمایت از کی‌یف مرتکب آن می شود، هشدار داده است.
شایان ذکر است که پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو، به ویژه لهستان، لتونی یا سایر کشورهای حوزه بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً مردم خود را با تهدید روسیه می‌ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: "کشورهای غربی درک کرده‌اند که شکست استراتژیک روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین با درک این موضوع، آنها باید به گام‌های بعدی خود فکر کنند. مسکو آماده گفت‌وگو است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала