کامالا هریس تاکید کرد که آماده خدمت به عنوان رئیس جمهور است

© AP Photo / Elise AmendolaКандидат на пост вице-президента США от Демократов Камала Харрис во время снегопада
Кандидат на пост вице-президента США от Демократов Камала Харрис во время снегопада  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2024
اشتراک
کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، در میان نگرانی رای دهندگان در مورد سن جو بایدن، رهبر این کشور، گفت که او آماده خدمت است.
به گزارش اسپوتنیک، کامالا هریس در پاسخ به پرسش وال استریت ژورنال در مورد نگرانی رای دهندگان در مورد سن پرزیدنت بایدن گفت: "من آماده انجام وظایفم هستم. هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد." او افزود که هر کسی که او را در محل کار می بیند "با آگاهی کامل از توانایی او برای رهبری می آید."
همانطور که وال استریت ژورنال خاطرنشان می کند، هریس در ماه های اخیر طیف گسترده ای از مسائل، مربوط به سیاست های سقط جنین دولت تا نقش بزرگتر در جنگ غزه را به عهده گرفته است.
پیش از این، رابرت هوهر، دادستان ویژه، تحقیقاتی را درباره ذخیره سازی نامناسب بایدن از اسناد طبقه بندی شده تکمیل کرد. او در گزارش خود اشاره کرد که ارزش ندارد پرونده جنایی علیه رئیس جمهور ایالات متحده شروع شود، زیرا در دادگاه در برابر هیئت منصفه ممکن است او به عنوان یک مرد مسن با مشکلات حافظه ظاهر شود. در این سند آمده است که در طول ارتباط با تیم دادستان ویژه، بایدن مشکلات حافظه ای از خود نشان داد، وی نمی توانست به طور دقیق تاریخ شروع و پایان کار خود به عنوان معاون رئیس جمهور را مشخص کند، یا تاریخ مرگ پسرش بو را نام برد.
پیش از این، نتایج یک نظرسنجی که توسط ABC News در ارتباط با Ipsos انجام شد، نشان داد که بیش از 80 درصد آمریکایی‌ها معتقدند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای یک دوره ریاست‌جمهوری دیگر خیلی پیر است.
جو بایدن مسن‌ترین رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ است و لغزش‌ها و اشتباهات مکرر او در انظار عمومی هدف انتقادهای تند اصلی‌ترین مخالف سیاسی او، دونالد ترامپ جمهوری‌خواه قرار گرفته است. با این حال، حتی در میان دموکرات‌ها، تعدادی از سیاستمداران برجسته بارها از بایدن خواسته‌اند که از شرکت در مبارزات انتخاباتی خودداری کند و دلیل آن سن بالای این سیاستمدار عنوان شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала