رسانه: ترامپ در صورت انتخاب، میلیون ها مهاجر غیرقانونی را اخراج می کند

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2024
اشتراک
پرتال اکسیوس به نقل از یک منبع گزارش می دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت انتخاب شدن، قصد دارد میلیون ها مهاجر غیرقانونی را با کمک افسران مجری قانون در تمام سطوح دولتی اخراج کند.
به گزارش اسپوتنیک، این پرتال در مطلبی نوشت: "طرح ضد مهاجرتی دونالد ترامپ شامل استفاده از طیف وسیعی از ابزارها برای اخراج میلیون ها نفر در ایالات متحده در هر سال است، از قوانین مبهم گرفته تا بودجه نظامی و مقامات مجری قانون در تمام سطوح دولتی.
به گفته منبع این پرتال، در صورت انتخاب، ترامپ می خواهد ماموران اجرای گمرکات مهاجرت ایالات متحده را - همراه با FBI، اداره مبارزه با مواد مخدر، دادستان های فدرال، گارد ملی و حتی افسران مجری قانون ایالتی و محلی - بسیج کند تا مهاجران غیرقانونی را اخراج کنند. همانطور که اشاره شد، ارتش تأسیساتی را در نزدیکی مرز ایجاد خواهد کرد تا افرادی را که در انتظار اخراج هستند نگهداری کند.
به گفته این پرتال، ترامپ روند عادی اخراج را با استفاده از بخش ناشناخته قانون بیگانگان و فتنه 1798 برای بازداشت و اخراج فوری برخی از مهاجران دارای سوابق جنایی کوتاه می کند. به گزارش پرتال، هزینه این طرح به دلار هنوز مشخص نیست.
رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که تعداد مهاجران غیرقانونی در آمریکا تا پایان دوره ریاست جمهوری جو بایدن از جمعیت ایالت نیویورک فراتر خواهد رفت و به حدود 19 میلیون نفر خواهد رسید. ترامپ گفت بسیاری از مهاجرانی که به طور غیرقانونی به ایالات متحده می آیند زندانیان سابق، بیماران روانی یا تروریست هستند. وی تاکید کرد که در دوران ریاست جمهوری او، ایالات متحده "امن ترین" مرز در تاریخ این کشور را داشت.
ایالات متحده شاهد سطوح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی است و مقامات مرزی در دسامبر گذشته 302 هزار عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در یک ماه است. علاوه بر این، در تمام سه سالی که بایدن رهبری ایالات متحده را بر عهده داشت، رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی ثبت شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала