"حساب سرانگشتی"؛ مصاحبه پوتین با کارلسون حدود یک میلیارد بازدید داشت

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону
Президент РФ Владимир Путин дал интервью американскому журналисту Такеру Карлсону - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2024
اشتراک
سردبیر گروه رسانه ای Rossiya Segodnya و کانال تلویزیونی RT گفت: بازدید از مصاحبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی، به حدود 1 میلیارد در همه منابع، به همه زبان های جهان می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان روز یکشنبه در پخش برنامه "عصر با ولادیمیر سولوویف" در شبکه تلویزیونی Rossiya 1 گفت که این مصاحبه تنها در شبکه اجتماعی X و فقط به زبان انگلیسی بدون در نظر گرفتن تعداد بازدیدهای وب سایت تاکر و سایر منابع رسانه ای به زبان های دیگر 180 میلیون بازدید داشته است.
سیمونیان گفت: "از همکارانم خواستم بشمارند. این پیچیده و دشوار است زیرا شما باید همه زبان‌ها، همه منابعی که در آنها منتشر شده است، و همه دیدگاه‌ها در همه این منابع را انتخاب کنید. من به شما اطمینان می دهم که این رقم حدود یک میلیارد است. هرگز در تاریخ روزنامه نگاری چنین مصاحبه ای انجام نشده است، این یک واقعیت است. این موفق ترین، مهم ترین و تاریخی ترین رویداد رسانه ای در تاریخ بشریت است. البته اگر روزنامه نگاری را در نظر بگیریم."
سردبیر "راسیا سیوودنیا" همچنین خاطرنشان کرد که "آمریکایی‌هایی که این مصاحبه را تماشا می‌کنند و می خوانند" آن را تاریخی می نامند.
کارلسون جمعه شب به وقت مسکو مصاحبه ای با پوتین را در وب سایت خود منتشر کرد و سپس آن را در شبکه اجتماعی X و یوتیوب منتشر کرد. از زمان انتشار، این ویدیو بیش از 170 میلیون بازدید در X داشته و بیش از 10 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. این مصاحبه همچنین در وب سایت کرملین منتشر شد.
پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو را ندارد، به ویژه، روسیه قصد حمله به لهستان، لتونی یا سایر کشورهای بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً شهروندانشان را از روسیه می ترسانند و سعی می کنند آنها را از مشکلات داخلی منحرف نمایند. رهبر روسیه همچنین خاطرنشان کرد: کشورهای غربی درک کرده اند که شکست راهبردی روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین اگر چنین تفاهمی دارند، باید به گام های بعدی خود فکر کنند، در حالی که روسیه آماده گفتگو است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала