سفیر روسیه خواستار جلوگیری از رشد نئونازیسم در اوکراین شد

© Sputnik / Alexey Agarishev /  مراجعه به بانک تصاویر آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2024
اشتراک
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد مسکو جلوگیری از رشد ایدئولوژی نازی در اوکراین و همچنین تلاش برای به فراموشی سپردن تاریخ و فداکاری مردم اتحاد جماهیر شوروی را که "طاعون قهوه ای" را شکست داد، مهم تر از هر زمان دیگری می داند.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونوف گفت: "اکنون بیش از هر زمان دیگری، مهم است که از رشد ایدئولوژی نئونازی که در کشور برادر ما ریشه دوانده و تلاش ها برای بازنویسی تاریخ و فراموش کردن خاطره فداکاری قهرمانانه مردم اتحاد جماهیر شوروی و که طاعون قهوه ای را شکست دادند، جلوگیری کنیم".
سفیر روسیه که در مراسم روز دیپلمات در سفارت روسیه صحبت می کرد، تاکید نمود که دیپلمات های روسیه سهم مهمی در حفاظت از منافع ملی فدراسیون روسیه دارند. وی در این زمینه افزود که بدون تامین حاکمیت و امنیت کشور نمی توان شرایط مساعد را برای توسعه داخلی آن تضمین کرد. اجرای عملیات نظامی ویژه در اوکراین دقیقاً از این اهداف و وظایف ناشی شده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2024
پوتین اولویت های سیاست خارجی روسیه را اعلام کرد
این دیپلمات روس ابراز اطمینان کرد که روسیه، نه در گفتار، بلکه در عمل کمربند جهانی حسن همجواری، گسترش همکاری با کشورهای مختلف از طریق اتحادیه اقتصادی و تقویت تعامل در اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع و بریکس را تشکیل می دهد.
سفیر روسیه در واشنگتن با تبریک جشن حرفه ای دیپلمات های به مهمانان گفت: "در این روز از هموطنان خود تشکر می کنیم که با وجود فضای روس هراسی فعلی در آمریکا، همچنان به سرزمین مادری خود عشق می ورزند و به آن باور دارند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала