بیانیه های کاخ سفید درباره وضعیت سلامتی بایدن به چه معناست؟

© AP Photo / Evan Vucciمشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد
مشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2024
اشتراک
کارشناس مسائل آمریکا گفت که بحث درباره وضعیت سلامت بایدن می تواند کمپینی برای جلوگیری از شرکت وی در انتخابات باشد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر واسیلیف، محقق ارشد مؤسسه ایالات متحده آمریکا و کانادا آکادمی علوم روسیه گفت که بیانیه‌های مجلس نمایندگان آمریکا و افزایش گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی درباره وضعیت سلامت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است کمپینی برای جلوگیری از شرکت وی در انتخابات باشد.
پیشتر، وال استریت ژورنال گزارش داد که آمریکایی ها در آستانه انتخابات، نه تنها به دلیل سن بالا، بلکه به دلیل وجهه نامناسب و عدم وجود رابطه احساسی با رای دهندگان، دیگر رئیس جمهور فعلی آمریکا جو بایدن را بر سر کار نمی بینند. علاوه بر این، دکتر شخصی باراک اوباما و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، رونی جکسون، نماینده ایالات متحده، در نیویورک پست اظهار داشت که بایدن قبل از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری باید تعدادی از تست های سلامت عقل را پشت سر بگذارد.
واسیلیف در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: این فقط یک قسمت نیست، بلکه یک کمپین است... در این لحظه ممکن است سعی کنند افکار عمومی را تحت فشار قرار دهند یا آن را حول خود بایدن ایجاد کند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکند.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2024
بایدن، دوباره قاطی کرد+ ویدیو
وی افزود: این کمپین می‌تواند با هدف تغییر شکل رهبری دموکرات‌ها و تشویق بایدن و کاخ سفید به "اعلام سریع بیانیه‌ای مبنی بر اینکه او به دنبال انتخاب مجدد نیست" باشد.
پیشتر، رابرت هور، دادستان ویژه تحقیقات در مورد نگهداری نادرست اسناد طبقه بندی شده توسط بایدن را تکمیل کرد. او در گزارش خود اشاره کرد که ارزش ندارد یک پرونده جنایی علیه رئیس جمهور ایالات متحده شروع شود، زیرا در دادگاه می تواند به عنوان "یک پیرمرد خوش تیپ با مشکلات حافظه" در مقابل هیئت منصفه حاضر شود. در این سند آمده است که بایدن در حین ارتباط با تیم دادستان ویژه، مشکلاتی در حافظه نشان داده است، نمی تواند به طور دقیق تاریخ شروع و پایان کار خود را به عنوان معاون رئیس جمهور مشخص کند و تاریخ مرگ پسرش بو را نام ببرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала