سخنگوی وزارت خارجه روسیه: رزمایش‌ ناتو در منطقه اسکاندیناوی خطر تشدید تنش را به همراه دارد

© Photo / U.S. Marine Corps / Cpl. Brennon TaylorАسخنگوی وزارت خارجه روسیه: رزمایش‌ ناتو در منطقه اسکاندیناوی خطر تشدید تنش را به همراه دارد
Аسخنگوی وزارت خارجه روسیه: رزمایش‌ ناتو در منطقه اسکاندیناوی خطر تشدید تنش را به همراه دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد رزمایش "Nordic Response 24" که قرار است در شمال نروژ و همچنین در فنلاند و سوئد برگزار شود خطر تشدید تنش را به همراه دارد و روسیه آنرا بدون پاسخ نخواهد گذاشت .
به گزارش اسپوتنیک، رزمایش Nordic Response 24 در مناطق شمالی فنلاند، نروژ و سوئد از 4 تا 15 مارس 2024 برگزار خواهد شد. در مجموع حدود 20 هزار پرسنل نظامی از 14 کشور در این رزمایش شرکت خواهند کرد. این رزمایش بخشی از رزمایش Steadfast Defender (دفاع پایدار) ناتو خواهد بود.
تعلیق ماموریت ناتو در روسیه و ترس آمریکایی ها از جنگ جهانی سوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
معاون شورای امنیت روسیه: جنگ با ناتو با موشک های بالستیک انجام خواهد شد
زاخارووا در یک کنفرانس خبری گفت: "اخرین اقدامات نظامی مقامات نروژی مملو از خطر تشدید بیشتر تنش در منطقه اروپا و قطب شمال است. علاوه بر این، آنها به امنیت خود نروژ آسیب می رسانند که در واقع داوطلبانه از استقلال و حاکمیت خود چشم پوشی می کند."
وی تاکید کرد که روسیه "افزایش پتانسیل نظامی ناتو در مرزهای خود را بی پاسخ نخواهد گذاشت. فدراسیون روسیه "اقدامات دفاعی کافی را برای مقابله با تهدیدات علیه امنیت ملی خود اتخاذ خواهد کرد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала