آنونس مصاحبه ولادیمیر پوتین با تاکر کارلسون بیش از 50 میلیون بازدید داشت

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون، مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.02.2024
اشتراک
پیام ویدئویی تاکر کارلسون، روزنامه نگار مشهور آمریکایی از مسکو که در آن از مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خبر می داد، طی 9 ساعت بیش از 50 میلیون بازدید در شبکه اجتماعی X داشت.
به گزارش اسپوتنیک، کارلسون روز سه شنبه در شبکه اجتماعی X در پس زمینه برج های کرملین و کلیسای جامع مسیح منجی پیامی ویدیویی منتشر کرد که در آن اعلام نمود به زودی با ولادیمیر پوتین مصاحبه خواهد کرد. به گفته این روزنامه نگار، او با رئیس جمهور روسیه به آن دلیل مصاحبه خواهد کرد زیرا آمریکایی ها مطلقاً از آنچه در روسیه و اوکراین رخ می دهد بی اطلاع هستند.
یک ساعت پس از انتشار این ویدئو، تعداد بازدیدها 5.2 میلیون نفر بود. در عرض دو ساعت، این رقم چهار برابر شد و به 20 میلیون بازدید رسید.
پیام کارلسون واکنش بزرگی را هم در میان کاربران شبکه های اجتماعی و هم در میان نمایندگان رسانه ها و تشکیلات سیاسی آمریکا به دنبال داشت.
به گفته خود این روزنامه نگار، کاخ سفید دو بار تلاش کرد تا این مصاحبه را مختل کند. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید بعداً اظهارات کارلسون را تکذیب کرد.
وبلاگ نویس محافظه کار یان چونگ به کارلسون در مورد خطر احتمالی نخبگان سیاسی آمریکا به دلیل سفر وی به روسیه هشدار داد. به گفته وی، تعداد زیادی از سیاستمداران و نمایندگان رسانه های آمریکایی پیش از این به دلیل موضع گیری کارلسون خواستار بازداشت او شده اند. ایلان ماسک تاجر آمریکایی به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار دستگیری آن دسته از نمایندگان تشکیلات آمریکایی شد که از اقدامی مشابه علیه این روزنامه نگار دفاع می کنند.
مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه آمریکا، اقدام کارلسون را نمونه ای از روزنامه نگاری واقعی خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала