پهپاد روسی که سیگنال رله می کند

© Sputnikپهپاد تیلتروتور
پهپاد تیلتروتور  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2024
اشتراک
نمونه اولیه پهپاد تیلتروتور "ناستاسیا" ساخته شده است که مانند کوادکوپتر قابلیت برخاستن و فرود عمودی را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نمونه اولیه پهپاد جدید برای اولین بار در نمایشگاه ملی و انجمن زیرساخت های هواپیمایی کشوری NAIS-2024که در 6 تا 7 فوریه در Crocus Expoبرگزار می شود ارائه شد.
یکی از نمایندگان کارخانه به اسپوتنیک گفت که کارخانه اوبوخوف (بخشی از کنسرن آلماز-آنتی) یک پهپاد تیلتروتور جدید به نام "ناستاسیا" را توسعه داده است که می تواند رله سیگنال را از جمله برای کارهای ویژه در شعاع 100 کیلومتری ارائه دهد.
نمونه اولیه پهپاد تیلتروتور "ناستاسیا" ( Nastasya) ساخته شده است که مانند کوادکوپتر قابلیت برخاستن و فرود عمودی را دارد و در عین حال مجهز به بال هواپیما برای افزایش سرعت و برد پرواز است. هدف اصلی "ناستاسیا" رله سیگنال است. برد پهپاد 100 کیلومتر است.
Военнослужащий ВС РФ проходит обучение по полетам на ударных FPV-дронах Бумеранг  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
راه اندازی سامانه نظارتی پهپاد جدید "گرانات" در روسیه + عکس
نماینده کارخانه تصریح کرد: "این پهپاد می تواند محموله تا وزن 3 کیلوگرم را برای اهداف مختلف حمل کند. حداکثر سرعت پرواز دستگاه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این پهپاد به پنج موتور مجهز شده است: چهار موتور روی میله، مانند یک کوادکوپتر، برای برخاستن و فرود عمودی، و دیگری در بالای بال برای پرواز کروز مانند هواپیما".
یکی از نمایندگان این کارخانه تصریح کرد که تمامی لوازم الکترونیکی این پهپاد کاملاً تولید داخل است. به گفته وی، "امروز این پهپاد چرخه ای از آزمایشات را در تمرین های آزمایش گذرانده است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала