برگزاری نمایشگاه فناوری‌های آینده صنعت هوانوردی روسیه

© Sputnik / Maxim Blinov  /  مراجعه به بانک تصاویر Автоматический перехватчик малоразмерных беспилотных летательных аппаратов "Волк-18" на выставке инфраструктуры гражданской авиации NAIS в выставочном центре Крокус Экспо
Автоматический перехватчик малоразмерных беспилотных летательных аппаратов Волк-18 на выставке инфраструктуры гражданской авиации NAIS в выставочном центре Крокус Экспо - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2024
اشتراک
نمایشگاه فناوری‌های آینده صنعت هوانوردی روسیه در تاریخ 6-7 فوریه 2024 درمسکو برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، نمایشگاه زیرساخت های هوانوردی غیرنظامی NAIS روسیه، در تاریخ 6-7 فوریه 2024، در محل کروکوس اکسپو واقع در شهر مسکو، تجهیزات و فناوری های روسیه را برای نوسازی و توسعه زیرساخت های فرودگاه به عرضه نمایش می گذارد.
بیش از 110 شرکت از 13 منطقه روسیه، بلاروس، چین و ایران در غرفه‌های خود طیف وسیعی از جدیدترین فناوری‌ها، تجهیزات و فناوری‌ها را ارائه خواهند کرد: از روشنایی فنی گرفته تا پهپاد، از قاب‌های ایمنی تا سازه‌های پیش ساخته، از بیومتریک تا نوارهای باری، وسایل نقلیه چرخدار و خیلی چیزهای دیگر.
بر اساس گزارش وزارت حمل و نقل روسیه، درسال میلادی گذشته، تردد مسافران افزایش یافته است. خطوط هوایی روسیه در سال 2023 میلادی 105 میلیون نفر را جابجا کردند که 10 درصد بیشتر از سال 2022 است. این وزارتخانه تأکید کرد که به میزان 2 میلیون مسافر از هدف فراتر رفته است. از این تعداد، 82.7 میلیون نفر در مسیرهای داخلی روسیه و 22.3 میلیون نفر در مسیرهای بین المللی جابجا شدند.
همچنین تمرکز ویژه امسال در بخش‌های مربوطه که در نمایشگاه و برنامه NAIS منعکس شده است، بر نوآوری‌ها در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) است. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و پایه قطعات برای پهپادها و همچنین ابزارهای مختلف مبارزه با پهپادها ارائه می شود و موضوع مهم صدور گواهینامه مورد بحث قرار می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала