کرملین: واشنگتن کی یف را به ادامه درگیری تحریک می کند

© AP Photo / J. Scott Applewhiteکرملین: واشنگتن کی یف را به ادامه درگیری تحریک می کند
کرملین: واشنگتن کی یف را به ادامه درگیری تحریک می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2024
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ایالات متحده به تحریک رژیم کی یف برای ادامه درگیری ادامه می دهد، اما این نمی تواند بر روند و نتیجه عملیات نظامی ویژه تأثیر بگذارد.
به گزارش اسپوتنیک، او گفت: "در مورد شگفتی ها، بله، ایالات متحده به عنوان شرکت مستقیم در این درگیری، ضمن حفظ و افزایش میزان دخالت مستقیم خود در این درگیری، همچنان رژیم کی یف را برای ادامه جنگ تحریک می کند اما این به هیچ وجه نمی تواند بر روند عملیات ویژه نظامی تأثیری داشته باشد".
پسکوف تاکید کرد که تمام اهداف عملیات نظامی ویژه محقق خواهد شد.
او گفت: "آمریکایی ها وضعیت را برای اوکراینی ها دردناک تر می کنند. آمریکایی ها چنان عمل می کنند که اوکراینی های بیشتری بمیرند. آمریکایی ها دقیقاً این کار را انجام می دهند و آنها باید این را درک کنند."
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2024
انتقال درآمد از دارایی های روسیه به اوکراین سرقت است
پیش از این، ویکتوریا نولند، معاون бсвм امور خارجه آمریکا در جریان سفر به کی یف، گفته بود که موشک‌های بسیار دقیق GLSDB که توسط ایالات متحده به اوکراین تحویل داده می شوند، در راه هستند.
از 24 فوریه سال 2022، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала