در چین از "پیروزی قاطع" پوتین در اوکراین خبر دادند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر در چین از "پیروزی قاطع" پوتین در اوکراین خبر دادند
در چین از پیروزی قاطع پوتین در اوکراین خبر دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2024
اشتراک
جین ژن، کارشناس نظامی چینی در پورتال سوهو می نویسد: روسیه قطعا در اوکراین پیروز خواهد شد، زیرا مقاومت در برابر پیشروی روسیه برای کی یف به طور فزاینده ای دشوار خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره آمده است: "نیروهای مسلح اوکراین به طور فزاینده ای توانایی خود را برای توقف حمله هدفمند و مداوم روسیه از دست می دهند".
این کارشناس خاطرنشان کرد که کی یف بسیار کمتر از سلاح هایی که در میدان جنگ از دست می دهد، از غرب دریافت می کند. به گفته جین ژن، به ازای هر یک تانک تحویل داده شده توسط غرب، ده تانک منهدم شد. در عین حال، حتی نمونه های دریافت شده توسط اوکراین نیز سلاح های قدیمی یا معیوب هستند.
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2024
افسر ارتش اوکراین: کی یف باید میزان واقعی تلفات خود را به اوکراینی ها اطلاع دهد
نویسنده در پایان گفت: "یک چیز مسلم است: پوتین در آخرین نبرد تعیین کننده پیروز خواهد شد."
پس از شکست بزرگ ضدحمله تابستانی نیروهای مسلح اوکراین، نیروهای روسیه به موفقیت چشمگیری درعملیات نظامی ویژه خود دست یافتند. در پایان ماه دسامبر، سرگئی شویگو، وزیر دفاع، به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گزارش داد که واحدهای نیروهای مسلح شهر مارینکا در جمهوری خلق دونتسک را به طور کامل آزاد کردند. علاوه بر این، نیروهای هوابرد روسیه مواضع مهم نیروهای مسلح اوکراین را در استان زاپوروژیه به تصرف خود درآورده، در آنجا مستقر شده و پس از آن منطقه را از وجود دشمن پاکسازی کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала