جزئیات تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره
پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2024
اشتراک
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: آمریکا 5 شخص حقیقی و 5 شخص حقوقی را در فهرست تحریم های ایران قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد که ایالات متحده پنج شخص حقیقی و پنج شخص حقوقی را به فهرست تحریم‌های ایران اضافه کرده است.
بر اساس این سند، هر پنج شخص جدید شهروندان ایرانی هستند که به گفته واشنگتن، با واحد سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط هستند. یک شرکت ایرانی و چهار شرکت دیگر از چین نیز تحریم شدند.
حمید همایون فال، حمیدرضا لشگریان، مهدی لشگریان، میلاد منصوری و محمد امین صابریان وابسته به فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کسانی هستند که بنا به بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا تحت تحریم قرار گرفتند.
برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور ضد تروریسم و ​​اطلاعات مالی گفت: همانطور که از توضیحات منتشر شده دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) برمی آید، مبنای اعمال محدودیت ها "مسئولیت این افراد برای یک سری عملیات مخرب سایبری علیه زیرساخت های حیاتی در ایالات متحده و سایر کشورها" می باشد. حملات عمدی به زیرساخت های حیاتی توسط مجرمان سایبری ایران غیر وجدان و خطرناک است. ایالات متحده این را تحمل نخواهد کرد و از طیف وسیعی از ابزارها و قدرت‌هایی که در اختیار ماست استفاده خواهد کرد تا مجرمان را به دست عدالت بسپاریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала