واکنش فرمانده سپاه به تهدیدات آمریکایی ها

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2024
اشتراک
فرمانده کل سپاه اعلام کرد: "گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌."
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه روز چهارشنبه طی سخنانی اظهار داشت: "همه توطئه‌هایی که بر کشور تحمیل شد همه مقیاسی جهانی و ترکیب نامقدسی از همه قدرتهای شیطانی عالم را داشتند. هرچه دشمنی علیه این ملت می‌بینید همه آرزوهایی سرکوب شده و بحرهایی باطل شده هستند که توسط شهیدان ما باشکست بدرقه شده‌اند."
وی تاکید کرد: "شمشیر جهاد ضامن عزت ما است، ما جنگ طلب نیستیم اما از خود و شکوهمان دفاع می‌کنیم. ما اذن دخالت بیگانه در سرزمینمان را نمی‌دهیم. این را هم بدانید آنها که شهید شدند برگزیده خداوند بودند. خانواده شهدای مایه شکوه و چشم و چراغ این ملت هستند."
وی افزود: "ارزش و عظمت شهیدان به این بود که رویای شیطانی دشمنان را نابود کردند نتیجه مجاهدت شهیدان این است که می‌توان در مقابل قدرتهای بزرگ ایستاد و این درس همیشگی برای ما است. تاریخ کربلا تکرار نخواهد شد و آنچه تکرار می‌شود این است که امت امام خود را همچون نگین حفظ می‌کند بر دشمنان می تازد و آنها را شکست می‌دهند."
فرمانده کل سپاه عنوان کرد: "دشمنان برای ملت ایران جنگ اقتصادی جنگ روانی و امنیتی ساختند اما در‌مقابل فرزندان این امت قدرت ساختند و شکوه و عظمت بدست آمده را قدر دانستند. اکنون ایران با عظمت و قوی و‌پیشرفه است. گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و فصل مشترک ما با شما این است که همدیگر را می‌شناسیم ‌و هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌، به دنبال جنگ نیستیم ولی از جنگ نمی هراسیم‌ و‌ این حقیقتی است که در جامعه ما جریان دارد."
سلامی تاکید کرد: "فلسطین در مسیر پیروزی است و صهیونیست ها نمی توانند ماه ها یک سرزمین کوچک را در جنگ نگه دارند و آنها قطعا شکست خواهند خورد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала