سناتورهای آمریکا: ایران را بمباران کنید

© AP Photo / Richard Drewتاکر کارلسون، مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2024
اشتراک
تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی از سناتورهایی که خواستار بمباران ایران هستند انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی، سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی و جان کورنین از تگزاس را بیمار روانی خواند که آنها از دولت آمریکا خواستند در واکنش به حمله به پایگاه نظامی آمریکا که منجر به کشته شدن سه سرباز آمریکایی و زخمی شدن بیش از 30 نفر شد، به ایران حمله کند.
پیشتر لیندسی گراهام در رابطه با حمله به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه، از دولت جو بایدن و رئیس‌جمهور جو بایدن خواسته بود تا به خاک ایران حمله کنند، "نه تنها به عنوان انتقام از قتل سربازان ما، بلکه همچنین به منظور جلوگیری از تهاجم آینده ایران".
کارلسون در صفحه خود در شبکه اجتماعی "ایکس" تصویری از توییت های گراهام و جان کورنین را نیز منتشر کرده است. گراهام خواستار "ضربه شدید به ایران" شده است و سناتور تگزاس نوشت: "به تهران حمله کنید".
کارلسون در توضیح پیام‌های سیاستمداران نوشت: "بیماران روانی لعنتی".
Удары США по Йемену. Скриншот видео - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2024
گزارش و تحلیل
نقوی حسینی: بایدن قوانین داخلی آمریکا را با عملیات نظامی علیه یمن نقض کرده است
شایان ذکر است، بایدن در بیانیه خود که توسط کاخ سفید انتشار یافت، گفت که در حالی که ما هنوز در حال جمع‌آوری حقایق درباره این حمله به پایگاه آمریکایی در اردن هستیم، می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های شبه‌نظامی رادیکال تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند، انجام شده است".
بایدن تایید کرد که سه نظامی آمریکایی قربانی حمله به یک پایگاه نظامی آمریکایی واقع در شمال شرق اردن در نزدیکی مرز با سوریه شدند. ما به تعهدات خود برای مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد.
پیش از این رسانه ها از حملات پهپادی به پایگاه آمریکایی ها در شمال اردن خبر داده بودند. فرماندهی مرکزی آمریکا کشته شدن 3 نظامی و زخمی شدن حدود 20 نفر را تایید کرده بود. از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، این اولین بار است که سربازان آمریکایی در خاورمیانه در نتیجه یک حمله کشته می شوند که "تشدید قابل توجه" وضعیت است.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد یکشنبه شب اعلام کرد: «ایران هیچ ارتباطی با این حملات ندارد و درگیری میان ارتش ایالات متحده آمریکا و گروههای مقاومت در منطقه است که بصورت رفت و برگشت با هم مقابله به مثل می کنند».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала