آشکار شدن ضعف نیروی دریایی بریتانیا در مقابل روسیه+ عکس، ویدیو

نیروی دریایی بریتانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2024
اشتراک
دریاسالار بازنشسته بریتانیا: نگرانی ما این است که نمی توانیم با روسیه و چین، رقبای خود همگام شویم.
به گزارش اسپوتنیک، تلگراف نوشت، حتی یک کشتی انگلیسی به دلیل کمبود قدرت آتش، نتوانسته است اهداف زمینی حوثی ها را در یمن هدف قرار دهد و این موضوع توانایی نیروی دریایی بریتانیا برای مقابله با روسیه را زیر سوال می برد.
در این مقاله آمده است: "هیچ یک از ناوشکن‌ها یا ناوچه‌های نیروی دریایی سلطنتی توانایی درگیری با اهداف زمینی را ندارند و این امر باعث می‌شود که ایالات متحده اکثر حملات علیه اهداف حوثی را انجام دهد".
به گفته کریس پری، دریاسالار بازنشسته بریتانیا، این مشکل، ناتوانی ناوگان بریتانیا را در رقابت با روسیه و چین آشکار کرد.
وی گفت: "نگرانی ما این است که نمی توانیم با روسیه و چین، رقبای خود همگام شویم و هر چه بیشتر شاهد این مشکلات خواهیم بود".
المیادین روز گذشته خبر داد که نفتکش "مارلین لوئاندا" انگلیس در حال انتقال سوخت برای جنگنده‌های اسرائیلی بوده که نیروی دریایی یمن آن را هدف حمله قرار می‌دهد.
پیشتر گزارش شده بود که نیروهای آمریکایی و انگلیسی به هشت هدف حوثی های یمن حمله کردند. هدف‌ها "محل ذخیره‌سازی زیرزمینی" و همچنین مکان‌هایی بود که تأسیسات موشکی حوثی‌ها در آنجا قرار داشتند.
در اواسط نوامبر، حوثی ها در حمایت از فلسطینیان در نوار غزه، شروع به حمله به کشتی های مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ کردند که باعث شد ترافیک کشتی ها از طریق سوئز کاهش یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала