مدیر اطلاعات خارجی روسیه از تحریکات احتمالی غرب به دلیل شکست هایش در اوکراین خبر داد

© Sputnik / Maxim BlinovПредседатель Государственной Думы РФ Сергей Нарышкин на пленарном заседании Госдумы РФ
Председатель Государственной Думы РФ Сергей Нарышкин на пленарном заседании Госдумы РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2024
اشتراک
سرگئی ناریشکین، مدیر سازمان اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد احتمال تحریکات و دسایس جدید علیه روسیه بسیار زیاد است، اما آنها تأثیر طولانی مدتی نخواهند داشت، زیرا امروز دروغ ها به سرعت افشا می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، ناریشکین گفت: امروز که غرب در خاک اوکراین شکست خورده است، احتمال انجام انواع تحریکات و دسایس بسیار زیاد است. با این حال، من می خواهم تأکید کنم که تأثیر چنین تحریکات و مدت آنها بسیار کوتاه است، به خصوص که در دنیای مدرن ما هر گونه اطلاعات سری، از جمله دروغ، خیلی سریع آشکار می شود.
خاطرنشان کرد: "بحران اوکراین که توسط بلوک غرب برانگیخته شده است، "نمونه‌های زیادی را نشان می‌دهد که ایالات متحده، بریتانیا و متحدان آن‌ها آماده‌اند برای تغییر مسیر وقایع به نفع خود، به شرم‌آورترین اقدامات تحریک‌آمیز متوسل شوند".
 میدان سرخ مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2024
گزارش و تحلیل
روسیه در جنگ تحریم ها با غرب، پیروز شد
مدیر سازمان اطلاعات خارجی روسیه افزود:" بیایید فقط سرنگونی یک بوئینگ مالزیایی توسط نیروهای مسلح اوکراین یا اقدامات تحریک آمیز نفرت انگیز در بوچا را به یاد بیاوریم که آنها سعی کردند روسیه را به خاطر آن مقصر بدانند. بیایید آوریل 2022 را به یاد بیاوریم، زمانی که یک حمله موشکی به ایستگاه راه آهن در شهر کراماتورسک انجام شد. غرب بلافاصله روسیه را به خاطر این موضوع مقصر دانست، اگرچه بسیار "به سرعت مشخص شد که این موشک متعلق به نیروهای مسلح اوکراین است. دیگر از حمایت و تحریک مداوم نیروهای مسلح اوکراین توسط غرب، گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوروژیه صحبت نمی کنیم".
یادآور می شویم ناریشکین در نشست سران سازمان های امنیتی و سرویس های اطلاعاتی کشورهای مستقل مشترک المنافع در دسامبر 2023 در مینسک گفت که غرب با از دست دادن هژمونی خود، مانند حیوانی زخمی که به همه جهات ضربه می زند و با خشم به اطراف می تازد. به گفته رئیس سازمان اطلاعات خارجی روسیه اگر جلوی آمریکا و متحدانش گرفته نشود، آنها آماده اند بقیه جهان را به یک گرداب تاریخی بکشانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала