- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویر شلیک موشک از جنگنده های سوخو-25 در شرایط جنگی + ویدئو

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر Штурмовики Су-25 во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае
Штурмовики Су-25 во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از حمله سوخوهای 25 به استحکامات و نیروی انسانی اوکراین در جهت دونتسک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که خلبانان روسی با جنگنده های سوخو 25 به مواضع اوکراینی در جهت دونتسک حمله کردند. تمام مواضع منهدم شدند.
در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: خدمه جنگنده های سوخو 25 این حمله را با موشک های هدایت نشونده به استحکامات و نیروی انسانی دشمن در جهت دونتسک در منطقه عملیات نظامی ویژه انجام دادند.
خاطرنشان می شود که پس از آن خدمه مانور موشکی را اجرا کردند، تله های گرما را آزاد کردند و به فرودگاه مبدا بازگشتند. تمام مواضع با موفقیت منهدم شدند.
تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع نشان می دهد که چگونه خلبان سوار هواپیما می شود و در حداقل ارتفاع پرواز می کند، حمله می کند و یک مانور فرار انجام می دهد. پس از این، سوخو 25 به فرودگاه باز می گردد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала