- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آمار وزارت دفاع روسیه درباره تلفات ارتش اوکراین در دو جبهه

© AP Photo / Libkosآمار وزارت دفاع روسیه درباره تلفات ارتش اوکراین در دو جبهه
آمار وزارت دفاع روسیه درباره تلفات ارتش اوکراین در دو جبهه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اطلاع داد، نیروهای اوکراینی حدود 435 نظامی خود را در جبهه کوپیانسک و کراسنولیمانسک طی یک شبانه روز از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه خاطرنشان کرد: در جبهه کوپیانسک، اقدامات فعال واحدهای گروه نیروهای "غربی" با پشتیبانی نیروی هوایی و آتش توپخانه، پنج حمله گروه های تهاجمی تیپ های 25 هوابرد، 30، 32 مکانیزه و 57 موتوریزه نیروهای مسلح اوکراین را در اطراف شهرک های سینکووکا، استان خارکف و ترنی، جمهوری خلق دونتسک دفع کرد. علاوه بر این، پرسنل دشمن در مناطق شهرک های برستوویه و ایوانووکا استان خارکوف شکست خوردند.
وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2024
وزارت دفاع روسیه: کی یف هواپیمای روسی را سرنگون کرد تا روسیه را به قتل سربازان اوکراین متهم کند
این وزارتخانه گفت: "دشمن 175 پرسنل نظامی، دو تانک، 5 خودرو، یک توپ خودکششی "گیاسینت ـ اس" (Giatsint-S) و چهار عراده توپ خودکششی "گووزدیکا" (Gvozdika) را از دست داد.
در جبهه کراسنولیمانسک، واحدهای گروه نیروهای "مرکز" با با پشتیبانی نیروی هوایی و آتش توپخانه ، دو حمله گروه های تهاجمی تیپ های 21 و 63 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در اطراف دفع کردند. شهرک یامپولوفکا، جمهوری خلق دونتسک ودفع کرده و پرسنل دشمن در منطقه شهرک چروونایا دیبرووا، جمهوری خلق لوگانسک را شکست دادند.
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: تلفات دشمن بالغ بر 260 پرسنل نظامی، دو دستگاه تانک، 8 خودروی زرهی زرهی و 9 خودرو بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала