کارشناس: حادثه سرنگونی ایلیوشین ایل -76 مشکلات جدیدی را برای اوکراین ایجاد خواهد کرد

© Photo / Eyewitness video frameВзрыв на предположительном месте падения самолета Ил-76 в Белгородской области
Взрыв на предположительном месте падения самолета Ил-76 в Белгородской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2024
اشتراک
محمد صادق اسماعیل، مدیر مرکز عربی مطالعات سیاسی اظهار داشت حمایت غرب از اوکراین هر روز در حال کاهش است و مقامات کیف آماده ارتکاب هر جنایتی هستند تا به اربابان غربی خود نشان دهند که هنوز قادر به انجام کاری هستند.
محمدصادق اسماعیل، مدیر مرکز عربی مطالعات سیاسی درباره اخبار مربوط به سرنگونی هواپیمای ایل-76 همراه با اسرای اوکراینی در استان بلگورود، به اسپوتنیک، گفت:
اوکراین در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، زیرا حمایت غرب، ناتو و به ویژه آمریکا و اروپا هر روز در حال کاهش است. رژیم کی یف آماده ارتکاب هر جنایت، فجیع ترین اعمال است تا به اربابان خود نشان دهد که هنوز قادر به انجام کاری است و می تواند به هر هدفی ضربه بزند.
به همین دلیل است که نیروهای مسلح اوکراین به هواپیمایی حمله کردند که اتفاقاً اسیران جنگی اوکراینی در آن وجود داشت. آنها شهروندان خود را کشتند و این واقعاً تکان دهنده است. این حادثه فقط وضعیت اسفناک اوکراین را بدتر می کند و مشکلات جدیدی را به آن اضافه می کند.
محل سقوط هواپیمای نظامی ایل-۷۶ روسیه که حامل اسرای اوکراینی بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2024
داده نمایی
محل سقوط هواپیمای نظامی ایل-۷۶ روسیه که حامل اسرای اوکراینی بود + داده نمایی
علاوه بر این، کشتار عمدی زندانیان نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه است. محاکمه کی‎یف و اعمال تحریم ها علیه مقامات اوکراینی ضروری است. از این گذشته، اقدامات آنها کاملاً مخرب است. چنین جنایاتی نباید بدون توجه و بدون مجازات باقی بماند.
یادآور می شود امروز حدود ساعت 11:00 به وقت مسکو(11 و 30 دقیقه به وقت تهران) ، یک هواپیمای ایلیوشین-76 در حین پرواز برنامه ریزی شده در استان بلگورود روسیه سقوط کرد.
این هواپیما حامل 65 نفر از پرسنل نظامی اسیر شده نیروهای مسلح اوکراین که برای مبادله به استان بلگورود منتقل شده بودند و همچنین 6 خدمه هواپیما و 3 نفر همراه بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала