بلژیک درآمدهای دریافتی از دارایی های روسیه را به اوکراین می دهد

CC BY-SA 3.0 / Asterion / Belgian Senate building, Brusselsبلژیک درآمدهای دریافتی از دارایی های روسیه را به اوکراین می دهد
بلژیک درآمدهای دریافتی از دارایی های روسیه را به اوکراین می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2024
اشتراک
بلژیک 611 میلیون یورو از درآمدهای دریافتی از دارایی های روسیه را به اوکراین خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، لا لیبر به نقل از وزیر دفاع پادشاهی، لودیوین ددوندر گزارش داد، بلژیک در سال 2024 ،611 میلیون یورو برای کمک به اوکراین از درآمدهای دریافتی از دارایی های مسدود شده روسیه ارسال خواهد کرد.
در این مقاله آمده است: به گفته دفتر وزیر بلژیک که این اطلاعات را تایید کرده است، ما در مورد سود دارایی های مسدود شده روسیه در بلژیک صحبت می کنیم.
اواخر سال گذشته، کمیسیون اروپا طرحی را برای استفاده از درآمدهای بادآورده ناشی از مسدود کردن دارایی های روسیه و سرمایه گذاری در آنها ارائه کرد. در حال حاضر، پیشنهاد می‌شود که سودهای فوق‌العاده از دارایی‌های بانک روسیه در حساب‌های جداگانه در سپرده‌گذاران اتحادیه اروپا جمع‌آوری شود، تا در انتظار پیشنهاد EC برای اقدامات بعدی باشند.
در اواسط ژانویه، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی بلژیک، وینسنت ون پتگم، پس از نشست شورای امور اقتصادی و مالی اتحادیه اروپا، گفت که اروپا توسعه راه هایی برای هدایت درآمدهای حاصل از دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین را شروع کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала