خلبان فالکون سقوط کرده در افغانستان جان سالم به در برد

CC BY 3.0 / M01 MAROT / Falcon 10 MERСамолет Falcon 10
Самолет Falcon 10 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2024
اشتراک
شبکه تلویزیونی طلوع نیوز به نقل از وزارت حمل و نقل و هوانوردی اعلام کرد، خلبان هواپیمای فالکون 10 که عازم روسیه بود از سقوط هواپیما در افغانستان جان سالم به در برد.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس حمل و نقل هوایی فدرال پیشتر گزارش داده بود که خدمات جستجو و نجات زمینی یک هواپیمای فالکون 10 را پیدا کرده که در افغانستان سقوط کرده است، از 6 سرنشین آن، چهار نفر زنده هستند، سرنوشت دو نفر در حال روشن شدن است. همانطور که این اداره قبلاً گزارش داده بود، فالکون ناپدید شده در افغانستان در فهرست دولتی هواپیماهای غیرنظامی روسیه ثبت شده است؛ شش نفر در هواپیما بودند: چهار خدمه و دو مسافر. فالکون 10 یک پرواز آمبولانس چارتر در مسیر گایا (هند) - تاشکند - ژوکوفسکی انجام می داد.
کانال تلویزیونی طلوع نیوز در بیانیه ای به نقل از این وزارتخانه گفت: "خلبان پیدا شده است."
همانطور که اشاره شد، خلبان به وزارت حمل و نقل و هوانوردی افغانستان گفته است که چهار نفر از جمله خودش از سقوط هواپیما جان سالم به در برده اند.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه پیشتر به خبرگزاری اسپوتنیک گفته بود که سفارت روسیه در رابطه با سقوط هواپیما با طرف افغان همکاری می کند؛ به گفته کمیته تحقیق، پرونده جنایی پس از سقوط هواپیمای مسافربری باز شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала