وزارت خارجه روسیه جزئیات احضار سفیر فرانسه را فاش کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России
Российские флаги, установленные в Москве ко Дню государственного флага России - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که به سفیر فرانسه حقایقی در مورد دخالت فزاینده این کشور در درگیری در اوکراین ارائه شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی احضار پیر لوی، سفیر فرانسه به وزارت خارجه روسیه، حقایق دخالت فزاینده پاریس در درگیری‌های پیرامون اوکراین به وی ارائه شد و خاطر نشان شد که مرگ فرانسوی‌ها در خارکف بر وجدان پاریس است.
وزارت دفاع روسیه در 17 ژانویه از حمله دقیقی به محل موقت مزدوران خارجی در خارکف که عمدتاً مزدوران فرانسوی بودند، خبر داد. در نتیجه این حمله، ساختمان اسکان مزدوران خارجی به طور کامل تخریب شد. بیش از 60 مزدورخارجی کشته شده و بیش از 20 نفر به مرکز پزشکی منتقل شدند.
فرانسه، پرچم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
طرد مزدوران فرانسوی در خارکف از سوی پاریس
در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در 19 ژانویه پیر لوی، سفیر فرانسه به وزارت امور خارجه روسیه احضار شد، به وی حقایق دخالت روزافزون پاریس در درگیری پیرامون اوکراین ارائه شد.
وزارت خارجه روسیه افزود: ما انتظار داریم که جامعه فرانسه سرانجام، اطلاعات صادقانه ای در مورد مقیاس واقعی درگیری فرانسه در این درگیری به دست آورد و آگاهی از مسئولیت مرگ و رنج تعداد فزاینده ای از مردم فرانسه را با مقامات خود به اشتراک بگذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала