واکنش هند به حمله ایران به مقرهای گروهک جیش العدل در پاکستان

© AP Photo / Manish SwarupThe Indian flag flies at half-mast at the historic Red Fort following Thursday’s death of Britain's Queen Elizabeth II in New Delhi, India, Sunday, Sept.11, 2022.
The Indian flag flies at half-mast at the historic Red Fort following Thursday’s death of Britain's Queen Elizabeth II in New Delhi, India, Sunday, Sept.11, 2022. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه هند، در یک بیانیه رسمی درباره حملات هوایی ایران به پایگاه های گروهک تروریستی جیش العدل در پاکستان گفت که اقدامات کشورها برای مقابله با تروریسم را درک می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، راندیر جایسوال، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه دولت هند در صفحه رسمی خود در پاسخ به پرسش‌های رسانه‌ها در خصوص حملات هوایی ایران به پایگاه های گروهک تروریستی جیش العدل در پاکستان گفت که این یک موضوع بین ایران و پاکستان است. تا آنجا که به هند مربوط می شود، ما موضعی سازش ناپذیر در برابر تروریسم را داریم.
وی افزود: ما اقداماتی که کشورها برای دفاع از خود انجام می دهند را درک می کنیم.
 پیامدهای حمله موشکی ایران به پاکستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024
پیامدهای حمله موشکی ایران به پاکستان
شب گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که با موشک‌های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین پایگاه اصلی گروهک تروریستی جیش‌العدل واقع در پاکستان را هدف قرار داده است. پاکستان حمله ایران را به شدت محکوم کرد و روز چهارشنبه سفیر خود را از تهران فراخواند و همچنین اعلام کرد که سفیر ایران نیز فعلا نمی تواند به ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام آباد ادامه دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала