"سه برابر قدرتمندتر"؛ معلوم شد که روسیه چه هدیه ای برای ارتش اوکراین آماده کرده است

© AP Photo / Libkosسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2024
اشتراک
الکساندر مرکوریس، کارشناس بریتانیایی در کانال یوتیوب خود اعلام کرد نیروهای مسلح روسیه مواضع نیروهای مسلح اوکراین را با گلوله های سنگین FAB-1500 منهدم خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این متخصص گفت: "این بمب ‌ها بسیار قدرتمند هستند. در واقع، هیچ گلوله توپخانه‌ای نمی‌تواند با قدرت انفجاری یکی از این بمب‌ها برابری کند. <...> من گمان می‌کنم که در سراسر جبهه شاهد استفاده بیشتر و بیشتر از این بمب‌های سنگین باشیم که باعث ببار آمدن آسیب عظیمی به مواضع اوکراین می‌شود".
وی خاطرنشان کرد: FAB-1500 سه برابر قدرتمندتر از نوع 500 کیلوگرمی مهمات است که قبلاً علیه سربازان اوکراینی استفاده شده است.
به گفته وی، استفاده از چنین بمب های سنگین برای از بین بردن استحکامات نیروهای مسلح اوکراین در دونباس بهترین و سریع ترین استراتژی است.
Военнослужащий ВСУ на разрушенном мосту между поселком Дитятки и Чернобылем, Украина - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2024
کارشناس اوکراینی هدف حملات هوایی روسیه به اوکراین را فاش کرد
مرکوریس در پایان گفت: "این دقیقاً همان کاری است که به نظر من ارتش روسیه انجام می‌دهد و به احتمال زیاد در آینده نزدیک به این کار ادامه خواهند داد".
روز قبل، وزارت دفاع روسیه برای اولین بار یک بمب هوایی یک و نیم تنی با ماژول هدایت شونده برنامه ریزی و تصحیح (UMPCرا که توسط موسسات وابسته به شرکت روسی تسلیحات موشکی تاکتیکی ساخته شده ، نشان داد.
همچنین سرگئی کریوونوس سرلشکر بازنشسته نیروهای مسلح اوکراین اظهار داشت که بمب های هوایی تخریبی روسیه چیزی از مواضع ارتش اوکراین در منطقه اجرای عملیات نظامی ویژه باقی نمی گذارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала