خواهر رهبر کره شمالی، سئول را به غسل با آتش تهدید کرد

© AP Photo / Pool / Jorge Silvaخواهر کیم جونگ اون سئول را به غسل با آتش تهدید کرد
خواهر کیم جونگ اون سئول را به غسل با آتش تهدید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2024
اشتراک
خواهر کیم جونگ اون: پیونگ یانگ به کوچکترین تحریک سئول با غسل آتش پاسخ خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری KCNA، معاون کمیته مرکزی حزب کارگران کره، کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت: ارتش کره جنوبی با اقدامات و اظهارات بی اساس خود فقط بلایای جبران ناپذیری را بر سر خود می آورد که می تواند منجر به "غسل آتش" و "مرگ فوری" برای سئول شود.
وی بیان داشت: من باید دوباره یک فکر روشن را تکرار کنم: ماشه های ارتش ما از ایمنی خارج شده اند. همانطور که قبلاً به وضوح گفته شد، ارتش ما به کوچکترین تحریکی با یک غسل آتش فوری پاسخ خواهد داد. اخیراً کلمات مورد علاقه گانگسترهای نظامی (کره جنوبی ) برای نشان دادن یک اصل خاص از پاسخ به "فوری، قدرتمند و تا انتها" تبدیل شده است. آنها باید به خاطر داشته باشند که اصرار آنها در تکرار این کلمات می تواند منجر به "مرگ فوری، مرگ اجباری و پایان کامل" شود.
به گفته کیم یو جونگ، سئول با "محاسبات اشتباه، فرضیات بی اساس، سرسختی بی‌معنا و فقط بلایای جبران‌ناپذیری را بر سر خود خواهد آورد.
به گفته وی، ارتش کره شمالی روز قبل هیچ شلیک توپخانه ای انجام نداده است، اما 60 ماده منفجره شبیه سازی اسلحه های 130 میلی متری ساحلی را منفجر کرده است. او تاکید کرد که ارتش کره جنوبی "به دام این طعمه افتاد" و سعی کرد فوراً کره شمالی را به عنوان "محرک" و "مقصر اصلی تشدید تنش" معرفی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала