آمریکا چطور موجودات فضایی را شکار می کند؟

CC0 / Pixabay / آمریکا چطور موجودات فضایی را شکار می کند؟
آمریکا چطور موجودات فضایی را شکار می کند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2024
اشتراک
گزارش جدیدی درباره موجودات فضایی در کنگره آمریکا ارائه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، در پایان سال گذشته، کنگره آمریکا لایحه‌ای را تصویب کرد که اجازه می‌دهد اطلاعات مربوط به موجودات فضایی از طبقه‌بندی خارج شود. این موضوع پس از یک بحث گسترده به نتیجه رسید.
این قانون هنوز باید توسط جو بایدن امضا شود. به گزارش نیویورک تایمز، ما در مورد انتشار اسناد دولتی در 25 سال گذشته در رابطه با "پدیده های نابهنجار ناشناس، فناوری های با منشاء ناشناخته و هوش غیرانسانی" صحبت می کنیم.
با این حال، رئیس جمهور این حق را برای خود حفظ می کند که به دلایل امنیت ملی، اطلاعات را مخفی نگه دارد.
نکته قابل توجه این است که یکی از مبتکران این لایحه چاک شومر، رهبر دموکرات ها در سنا و شاید فعال ترین حامی تخصیص ترانشه چند میلیارد دلاری برای اوکراین بود.
در پایان ژوئیه، جلسات استماع کنگره با شرکت دیوید گراش، مقام بازنشسته اطلاعاتی و دو خلبان نظامی سابق که ادعا کردند با اشیاء خاصی مواجه شده‌اند، احتمالاً منشأ فرازمینی دارند، برگزار شد.
به گفته گراش، مقامات نه تنها بقایای هواپیماهای ناشناس، بلکه ظاهراً بقایای موجوداتی را که به آنها تعلق داشتند نیز در اختیار دارند.
دیوید فراوورا، خلبان نیروی دریایی ایالات متحده و فرمانده سابق اسکادران ضربتی 41 Black Aces، توضیح داد که چگونه در سال 2004 در کالیفرنیا "یک بشقاب پرنده را ترساند".
گروه حمله ناو هواپیمابر با ناو پرچمدار یو اس اس نیمیتز در آن زمان صد مایلی از سن دیگو فاصله داشت. F/A-18 Fravor سعی کرد به جسم نزدیک شود، اما با سرعتی باورنکردنی از دید خارج شد .
Спиральная галактика NGC 1385, находящаяся примерно в 30 миллионах световых лет от Земли - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2023
کشف درخت کریسمس در فضا + ویدئو
این جسم هیچ موتور، پروانه یا هیچ عنصر دیگری نداشت که به آن اجازه دهد در هوا بماند.
هنگامی که تیم برشت، نماینده کنگره، که ریاست جلسه را بر عهده داشت، پرسید که آیا این بشقاب پرنده می تواند تهدیدی برای امنیت ملی باشد، خلبان پاسخ مثبت داد.
در سال 2022، پنتاگون دفتر حل و فصل ناهنجاری همه مناطق (AARO) را ایجاد کرد. سه ماه پیش، شان کرک پاتریک، رئیس این بخش، گفت که تعداد گزارش‌های مربوط به اجسام مرموز تقریباً یک چهارم افزایش یافته است.
این مقام تصریح کرد که معمولاً بالون ها، زباله ها و سایر اشیاء با منشأ کاملاً زمینی با موجودات فضایی اشتباه گرفته می شدند. علاوه بر این، بخش معینی از چنین شواهدی ممکن است مربوط به فناوری های جاسوسی باشد.
با این حال، بین دو تا چهار درصد از اجسام واقعاً غیرعادی هستند. بخشی از این ویدیو در اواخر ماه اوت در وب سایت AARO منتشر شد. اکثر ویدیوها با نظرات کارمندان همراه است، اما برخی بدون هیچ توضیحی منتشر شده اند.
اخیراً دیلی میل به نقل از منابع ناشناس اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد سیا یک بخش مخفی به نام OGA - دفتر دسترسی جهانی دارد. طبق گزارش روزنامه انگلیسی، این واحد که در سال 2003 ایجاد شد، در حال جمع آوری بقایای بالقوه فضاپیماهای بیگانه در سراسر جهان است.
در این مقاله همچنین اشاره شده است که سیا دارای سیستمی است که "قادر به شناسایی موجودات فرازمینی در حالی که هنوز استتار شده اند و اگر یک سفینه بیگانگان در جایی فرود آمد یا سقوط کرد، یک گروه نظامی ویژه به آنجا اعزام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала