بازدید کیم جونگ اون و دخترش از یک کارخانه تولید موشک + تصاویر

© Sputnik / Iliya Pitalevواکنش سازمان سیا به ناپدیدشدن احتمالی کیم جونگ اون
واکنش سازمان سیا به ناپدیدشدن احتمالی کیم جونگ اون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2024
اشتراک
کیم جونگ اون و دخترش از یک کارخانه تولید پرتابگرهای موشک متحرک بازدید کردند و اقداماتی را برای افزایش ظرفیت این نیروگاه برای نوسازی بیشتر ارتش کره شمالی انجام دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس تلگراف مرکزی کره شمالی، کیم جونگ اون در بازدید از این کارخانه توسط دختر خود و همچنین کادرهای کمیته مرکزی حزب و مقامات ارشد اداره اصلی موشک‌اندازی همراهی شد.
آژانس تلگراف مرکزی کره شمالی اعلام کرد:" رفیق عزیز کیم جونگ اون با جزئیات پیشرفت تولید آشنا شد و پرتاب کننده های بزرگ و پرتابگرهای مختلف تولید شده در کارخانه را بررسی کرد."
رهبر کره شمالی با وضعیت اجرای طرح تولید کارخانه در سال 2023 آشنا شد و از این واقعیت که بیش از این برنامه پیشی گرفت بسیار قدردانی کرد.
این خبرگزاری می نوسید: "کیم جونگ اون اقدامات مهمی را برای افزایش ظرفیت کارخانه انجام داد و تعدادی از وظایف را برای کارگران آن تعیین کرد تا یک برنامه تولید بلندمدت تهیه کنند. وی خاطرنشان کرد که این نیروگاه از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و نقش مسئولانه ای در انجام وظیفه تقویت توان دفاعی ملی ایفا می کند که کره شمالی در شرایط جدی کنونی به طور مستمر در حال ارتقاء آن است که مستلزم آمادگی های فعال تر برای "مقابله نظامی با دشمنان" است. رفیق کیم جونگ اون به اهمیت تولید انواع سلاح های تاکتیکی و استراتژیک در تقویت مستمر نیروهای بازدارنده جنگ هسته ای کشور و نیازهای عملیاتی ارتش ما اشاره کرد."
پیش از این، کیم جونگ اون در نشست عمومی کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی که از 26 تا 30 دسامبر برگزار شد، گفت که روابط با کره جنوبی "کاملا" به مرحله روابط بین جنگ رفته است. کشورها و شمال و جنوب در واقع "در وضعیت جنگی" هستند.
رهبر کره شمالی افزود که این کشور باید به توسعه قابلیت های دفاعی خود ادامه دهد و موفقیت هایی را که قبلاً در این زمینه به دست آمده است، افزایش دهد. از جمله تداوم افزایش تولید تسلیحات و موشک های هسته ای، تقویت توان نظامی نیروهای زیرآبی و سطحی نیروی دریایی، توسعه و تولید انواع سلاح های بدون سرنشین و سامانه های جنگ الکترونیک. کیم جونگ اون همچنین به ارتش دستور داد که در صورت بروز بحران هسته ای آماده باشند تا از همه نیروها، از جمله نیروهای هسته ای، برای "فتح کل قلمرو کره جنوبی" استفاده کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала