رسانه ها از تنش میان اعضای تیم بایدن خبر دادند

© Sputnik / Natalia Silverstovaکاخ سفید
کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2024
اشتراک
نشریه غربی می نویسد، تنش ها در کاخ سفید بین مقامات ارشد روابط رسانه ای دولت، کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی و جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات استراتژیک، در حال افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته منابع پورتال آکسیوس خواستند نامشان فاش نشود، مسئولیت ها قبلاً به طور غیررسمی بین سخنرانان کاخ سفید تقسیم شده است: ژان پیر روی سیاست داخلی تمرکز می کند و کربی روی مسائل بین المللی.
منابع کاخ سفید افزودند، با این حال، در پشت صحنه، ارتباطات آنها کاملاً متشنج است.
این مطلب خاطرنشان می کند که این مهم است، زیرا با شروع کارزار انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، مقامات او بر سر یکدیگر اختلاف دارند.
کربی که مورد علاقه رهبر آمریکا قرار گرفت، به طور علنی جاه طلبی خود را برای تبدیل شدن به سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام نکرد، اما در گفتگو با همکارانش چنین تمایلی را نشان داد.
ژان پیر نیز به نوبه خود قصد دارد در صورت انتخاب مجدد احتمالی بایدن، سمت خود را حفظ کند.
در این مطلب آمده است: "کربی در انظار عمومی قدرتمندتر شده است و در پشت صحنه او رابطه نزدیکی با رئیس جمهور برقرار کرده است. بایدن اغلب از کربی می خواهد که یک جلسه توجیهی شخصی برای خود ارائه دهد."
این مقاله همچنین خاطرنشان می کند که هماهنگ کننده کاخ سفید نه تنها در سفرهای خارجی بلکه در سفرهای داخلی نیز رئیس دولت را همراهی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала