- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اوکراین، میدان آزمایشی ناتو برای مبارزه دیجیتالی علیه روسیه

© iStock.com / Michele Ursiاوکراین، میدان آزمایشی ناتو برای مبارزه دیجیتالی علیه روسیه
اوکراین، میدان آزمایشی ناتو برای مبارزه دیجیتالی علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2024
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه: اوکراین به میدان آزمایش ناتو برای مبارزه با روسیه در فضای دیجیتال تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آرتور لیوکمانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای همکاری های بین المللی در زمینه امنیت اطلاعات، مدیر بخش امنیت اطلاعات بین المللی گفت: اوکراین در واقع به محل آزمایش ناتو برای روش های مبارزه با مسکو در فضای دیجیتال تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در واقع، طی دو سال گذشته، زیرساخت اطلاعات داخلی هدف حملات منظم رایانه ای قرار گرفته است. بیشتر آنها از قلمرو یا در راستای منافع رژیم ولادیمیر زلنسکی انجام می شود.
این دیپلمات افزود که "مقامات کی‌یف که در غرب خود را قربانی "تجاوز سایبری روسیه" می دانند، به خرابکاری ضد روسیه با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می بالند.
به گفته وی، تنها در نوامبر 2023 بود که اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین علناً مسئولیت چندین حمله رایانه ای به منابع اطلاعاتی روسیه را پذیرفت.
این مقام تاکید کرد: باید بپذیریم که این کشور در واقع به میدان آزمایش ناتو برای آزمایش روش‌های رویارویی در فضای دیجیتال تبدیل شده است.
نماینده ویژه رئیس جمهور اظهار داشت: کل حوزه امنیت اطلاعات در اوکراین تحت کنترل خارجی متصدیان غربی قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала