زلزله زدگان ژاپنی به روشی غیرمعمول درخواست کمک می کنند + ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Nyaaharu / Hamami sta2 (cropped image)Вид на станцию ​​Такодзима с холма возле станции Ханами в поселке Ното префектуры Исикава
Вид на станцию ​​Такодзима с холма возле станции Ханами в поселке Ното префектуры Исикава - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2024
اشتراک
بر اساس آخرین آمار، در اثر زمین لرزه های قوی در ژاپن حداقل 30 نفر کشته شدند و تعداد مجروحان به ده ها تن می رسد.
به گزارش اسپوتنیک، ساکنان مناطق زلزله زده در استان ایشیکاوا ژاپن با ساختن علائم SOS در فضای باز که با استفاده از لوله ها، صندلی ها و سایر اشیاء ساخته اند، درخواست کمک دارند.
در ویدئویی که از بالگرد شبکه تلویزیونی "ان اچ کی" گرفته شده، دیده می شود که مردم در پارکینگ دانشگاه کانازاوا در سوزو، استان ایشیکاوا، یک علامت SOS بزرگ از لوله ها، صندلی ها و سایر اشیاء می سازند.
زمین لرزه های اخیر در ژاپن منجر به تخریب خانه ها و توقف حرکت قطارهای سریع السیر و قطع برق بیش از 32 هزار خانه شد. در برخی مناطق آب و ارتباطات قطع است. خسارت هایی هم به سطح جاده ها ثبت شده است. هیچ نقصی در عملکرد نیروگاه هسته ای شناسایی نشده است.
بر اساس آخرین آمار، در اثر زمین لرزه های قوی در ژاپن حداقل 30 نفر کشته شدند و تعداد مجروحان به ده ها تن می رسد. افرادی نیز ممکن است زیر آوار خانه های فروریخته باشند. تنها در شهر وادزیوا، 14 مورد فروریختگی شناخته شده است. علاوه بر این، بیش از 200 خانه به طور جزئی یا کامل در این شهر سوخته است.
زمین لرزه 1 ژانویه 2024 قوی ترین زلزله برای منطقه شبه جزیره نوتو از سال 1885 است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала