دریادار ایرانی: استفاده از هوش مصنوعی جزو اولویت‌های نیروی دریایی ارتش است

دریادار ایرانی
دریادار ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2024
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت سایبری، هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی جزو اولویت‌های ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فارس، دانشگاه خلیج فارس میزبان دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
محمد مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس در این نشست ضمن خیر مقدم به فرماندهی نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه خلیج فارس کارهای ارزشمندی را در حوزه‌های فنی و ساخت قطعات مورد نیاز شناورها، سیستم رانش و ارتعاشات و مانیتورینگ آن، اعلام خطر آنلاین، تفسیر و مشخص کردن خرابی ها را با نیروی دریایی بوشهر شروع کرده که امیدواریم در آینده شاهد همکاری های بیشتر آن باشیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رئیس دانشگاه برای برگزاری این همایش تقدیر کرد و افزود: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت دریایی ما امروزه می‌توان ادعا کنیم که با تکیه بر تجربه و دانش بومی کشور تسلط کافی برای امنیت دریاها را داریم.
وی افزود: ما در حوزه‌های آبزی‌پروری نیز برای تعامل با دانشگاه اعلام آمادگی می کنیم. همچنین؛ امنیت سایبری، هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی نیز از اولویت‌های ما در نیروی دریایی است و ما نیز علاقه‌مند هستیم بیشتر از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه استفاده کنیم.
فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از دانش و مهارت نیروهای علمی جوان کشور نیز برای ما اهمیت ویژه ای دارد و آن‌ها موتور محرک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی می‌دانیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала