کیم جونگ اون: کره شمالی باید برای فتح کره جنوبی آماده باشد

© Sputnik / Iliya Pitalevواکنش سازمان سیا به ناپدیدشدن احتمالی کیم جونگ اون
واکنش سازمان سیا به ناپدیدشدن احتمالی کیم جونگ اون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2023
اشتراک
رهبر کره شمالی اعلام کرد، ارتش این کشور باید به طور مستمر برای فتح کل خاک کره جنوبی در صورت درگیری هسته ای بین طرفین آماده شود و آماده بسیج همه ابزارها از جمله نیروهای هسته ای باشد.
به گزارش اسپوتنیک، رهبر کره شمالی این موضوعات را در نشست عمومی کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی که از 26 تا 30 دسامبر برگزار شد، اعلام کرد و در آخرین سخنرانی خود "درباره جهت گیری های مبارزه برای سال 2024" توضیح داد.
کیم جونگ اون تاکید کرد که ارتش این کشور باید "هوشیارانه" وضعیت امنیتی دائماً در حال تغییر در شبه جزیره کره را تحت نظر داشته باشد، آن را "محرمانه" کنترل نموده، از "موضع قدرت" پاسخ داده، و اقدامات نظامی دقیق تری را برای حفاظت از امنیت کشور انجام دهد.
کیم جونگ اون گفت: "در صورت وقوع یک بحران هسته‌ای، ارتش خلق کره باید با واکنش فوری و بسیج همه ابزارها و نیروها، از جمله نیروهای مسلح هسته‌ای، به آمادگی برای یک رویداد بزرگ برای فتح کل خاک کره جنوبی انگیزه مستمر بدهد. "
رهبر کره شمالی افزود که این کشور باید به توسعه قابلیت های دفاعی خود ادامه دهد و موفقیت هایی را که قبلاً در این زمینه به دست آمده است، افزایش دهد.
آژانس مرکزی تلگراف کره شمالی می آورد:" کیم جونگ اون تاکید کرد که در زمینه تسلیحات هسته ای، لازم است به ایجاد یک پایه قابل اعتماد برای افزایش تولید تسلیحات هسته ای ادامه داده شود و نبردی قدرتمند برای تحقق برنامه تولید سلاح های هسته ای برای سال 2024 آغاز شود. همچنین در سخنرانی کیم جونگ اون اهداف کلیدی و ماموریت های رزمی در زمینه توسعه و تولید موشک ارائه شد.
پیشتر گزارش شده بود که رهبر کره شمالی بر لزوم تقویت پتانسیل نظامی زیردریایی ها و نیروهای سطحی دریایی و همچنین توسعه و تولید انواع سلاح های بدون سرنشین و تجهیزات جنگ الکترونیک تاکید کرده است. علاوه بر این، در زمینه دفاع غیرنظامی، وظایفی برای به روز رسانی مداوم روش های آموزش سربازان به منظور مقاومت "فعالانه و پیشگیرانه" در برابر هرگونه خصومت دشمن تعیین شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала