هدیه ای که آمریکا می تواند در سال 2024 به پوتین بدهد

© Sputnik / Гавриил Григоров /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2023
اشتراک
روزنامه فرانسوی فیگارو می نویسد، سال آینده، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، موفقیت های خود را که در سال جاری به دست آورده است، تثبیت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می‌گوید: "پوتین با هر فرصتی برای حفظ موقعیت خود در اوکراین و شاید رهبری مجدد ارتش خود در حمله، مشتاقانه منتظر پاداشی است که در سال 2024 در انتظار او است: انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا."
این مقاله خاطرنشان می کند که رقابت انتخاباتی قبلاً توانایی تضعیف حمایت از رژیم کی یف در ایالات متحده را نشان داده و اکنون حتی ممکن است بزرگترین هدیه خود را به رهبر روسیه تقدیم کند - بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید.
این روزنامه در پایان می‌نویسد: "چنین قهرمان اولویت منافع ملی مانند ترامپ، در بهترین حالت، می‌تواند فروپاشی ناتو را در یک بشقاب نقره‌ای به رئیس‌جمهور روسیه پیشنهاد دهد."
در 4 ژوئن، نیروهای مسلح اوکراین یک ضد حمله را در جهت های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپاروژیه آغاز کردند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به میدان نبرد منتقل کردند. اما آنها حتی نتوانستند بر دفاع تاکتیکی نیروهای روسی غلبه کنند و متحمل خسارات جدی شدند.
در این زمینه، رسانه های غربی می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و حمایت از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است. بر اساس گزارش NBC، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقامات کی یف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که این کشور برای دستیابی به توافق باید از دست بدهد، بحث می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала