سخنرانی سال نو میلادی ولادیمیر پوتین خطاب به شهروندان روسیه

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه به مناسبت سال نو میلادی، سخنرانی سنتی خود در این روز را خطاب به شهروندان روسیه ایراد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در این پیام یادآور شد که روسیه در سال 2023 قاطعانه از منافع ملی، آزادی و امنیت خود دفاع کرده است. به گفته رئیس جمهور روسیه، اصلی ترین موضوعی که روس ها را متحد می کند، سرنوشت میهن و درک عمیق بالاترین اهمیت مرحله تاریخی است که روسیه از آن عبور می کند.
ولادیمیر پوتین گفت: "ما به وضوح می دانیم که در این دوره همه چیز چقدر به خودمان، به نگرش ما نسبت به بهترین ها، تمایل ما برای حمایت از یکدیگر در گفتار و عمل بستگی دارد. کار برای منافع مشترک، جامعه را به هم نزدیک کرد. ما در افکارمان متحد هستیم. در کار و در جنگ. در تمام روزهای هفته و تعطیلات. نشان دادن مهمترین ویژگی های مردم روسیه: همبستگی، رحمت، استقامت می باشد".
وی همچنین خطاب به نیروهای نظامی که در عملیات نظامی ویژه در اوکراین حضور دارند، گفت: "ما به شما افتخار می کنیم، شما قهرمان هستید، حمایت همه مردم را در کنار خود احساس کنید."
وی تاکید کرد که روسیه هرگز عقب نشینی نخواهد کرد و هیچ نیرویی وجود ندارد که بتواند ما را از هم جدا کند و جلوی پیشرفت ما را بگیرد.
در خاتمه، رئیس دولت روسیه برای همه خانواده های روسی بهترین ها را آرزو کرد.
وی در پایان گفت: "ما سرنوشت روسیه را تعیین می کنیم، ما یک خانواده بزرگ هستیم و توسعه مطمئن را تضمین خواهیم کرد، ما با هم هستیم."
ولادیمیر پوتین به طور معمول هر سال در کنار دیوارهای کاخ کرملین به ایراد سخنان خود پرداخت. صحبت های وی حدود 4 دقیقه به طول انجامید. نخستین کسانی که این پیام تلویزیونیرا شاهد بودند ساکنان کامچاتکا در شرق روسیه هستند که سال برای آنها نو شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала