- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حملات تلافی جویانه نیروهای مسلح روسیه در پاسخ به گلوله باران بلگورود

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2023
اشتراک
مراکز تصمیم‌گیری و تأسیسات نظامی در شهر خارکف مورد استفاده رژیم جنایتکار کی‌یف مورد هدف ضربات نیروهای مسلح روسیه قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه به حمله تروریستی اوکراین در بلگورود با حمله به مراکز تصمیم‌گیری و تأسیسات نظامی در خارکف پاسخ دادند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از موشک "اولخا" کاستی و سیستم آتشباری "وامپایر" (خون آشام) دریافتی از کشور چک تلاش کردند به بلگورود حمله کنند. سامانه‌های پدافند هوایی بیشتر موشک‌ها را رهگیری کردند، اما چندین گلوله و قطعات خوشه‌ای از موشک‌های سرنگون‌شده "اولخا" به شهر اصابت کرد.
این وزارتخانه تاکید کرد که در صورت اصابت مستقیم موشک ها با مهمات خوشه ای، عواقب آن می توانست بمراتب شدیدتر باشد.
Ликвидация последствий обстрела Белгорода со стороны ВСУ. Кадр видео - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2023
اظهار نظر وزارت دفاع روسیه در مورد حمله اوکراین به بلگورود
این وزارتخانه افزود: "نیروهای مسلح اوکراین در تلاش برای منحرف کردن توجه از شکست‌ها در جبهه و تحریک نیروهای روسی به انجام اقدامات مشابه، دست به گلوله باران شهر روسی زدند. اما باید بدانند که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند".
ویاچسلاو گلادکوف فرماندار بلگورود در کانال تلگرامی خود نوشت که تعداد قربانیان حمله نیروهای مسلح اوکراین به بلگورود به 24 نفر افزایش یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала