به زلنسکی اطلاع دادند که روسیه چه "سورپرایزی" برای او در سال جدید میلادی تدارک دیده

© AFP 2023 / Daniel Leal کی یف
 کی یف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2023
اشتراک
روسیه تا فرا رسیدن سال جدید میلادی به حملات موشکی خود به اوکراین ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، این نظر را اولگ سوسکین، مشاور سابق لئونید کوچما، رئیس جمهور اسبق اوکراین در کانال یوتیوب خود بیان کرد.
"من فکر می کنم امروز آنها دوباره بمباران خواهند کرد. از 29 تا 30. از 30 تا 31 دسامبر. اوکراینی ها نمی توانند سال نو را جشن بگیرند. آنها آن را در پناهگاه های بمب گذاری جشن خواهند گرفت". سوسکین هشدار داد که کاملاً نامشخص است که به کجا ممکن است شلیک کنند.
این کارشناس گفت: حمله موفقیت آمیز روسیه نشان داد که پدافند هوایی اوکراین نمی تواند در برابر چنین حملاتی مقاومت کند.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2023
نماینده روسیه: کی یف و غرب باید در آینده نزدیک منتظر بدترین اخبار باشند
به گفته سوسکین، چنین اقدامی از سوی مسکو بار دیگر غرب را متقاعد کرد که حمایت مالی و نظامی از اوکراین معنای خود را از دست داده است.
این تحلیلگر توضیح داد در غرب، همه می‌دانند که اوکراین نمی‌تواند کاری بکند. صدها میلیارد به آنها داده شد، اما حتی نمی‌توانند دفاع هوایی معمولی بسازند. روسیه هنوز قوی‌تر است. پس چرا به اوکراین پول و سلاح داده شود؟
پیش از این وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که طی یک هفته، 50 حمله گروهی و یک حمله گسترده در خاک اوکراین با سلاح‌های دقیق و پهپاد انجام شده است. اهداف مجتمع صنایع نظامی ، فرودگاه های نظامی، زرادخانه ها و مکان های نظامی بودند. این وزارتخانه تصریح کرد که همه تاسیسات مقرر مورد اصابت قرار گرفته اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала