- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه: روسیه پرتابگر راکت چندگانه جدید با عملکرد دوگانه می سازد

© Photo / Roketsan Missiles IndustriesТурецкая РСЗО T-122
Турецкая РСЗО T-122 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2023
اشتراک
رسانه: روسیه جدیدترین پرتابگر راکت چندگانه "احیا" با عملکرد دوگانه را در دست ساخت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه لهستانی "اینتریا" نوشت که روسیه جدیدترین پرتابگر راکت چندگانه "احیا" را خواهد ساخت که قادر به پرتاب همزمان موشک و مین گذاری مناطق خواهد بود و به نوبه خود مشکلات بزرگی برای نیروهای مسلح اوکراین ایجاد خواهد کرد.
در این نشریه آمده است: به احتمال زیاد "احیا" بر اساس تجربه رزمی انباشته شده ایجاد شده است. اکنون این سامانه نه تنها مین ها را پراکنده می کند، بلکه موشک ها را نیز پرتاب می کند. بنابراین، این یک وسیله نقلیه دو کالیبر خواهد بود که دارای یک سامانه مین گذاری زمینی و پرتابگر راکت چندگانه می باشد.
سامانه راکتی گراد ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تصاویری از انهدام پیاده نظام و ادوات اوکراین توسط توپخانه روسیه + ویدئو
این تجهیزات به تقویت بیشتر مواضع دفاعی ارتش روسیه و ایجاد موانع جدی برای نیروهای مسلح اوکراین کمک خواهد کرد.
"احیا" اکنون می‌تواند موشک‌هایی شلیک کند که قدرت آتش بالایی دارند و می‌توانند اوکراینی‌ها را در موقعیت‌های دور در حالی که از میدان‌های مین می‌شکنند، هدف قرار دهند. بنابراین، "احیا" می تواند به یک سلاح بسیار مؤثر تبدیل شود.
پیشتر، سرگئی چمزوف، مدیر کل شرکت دولتی روستک، به اسپوتنیک گفته بود که روسیه جدیدترین پرتابگر راکت چندگانه دو کالیبر "احیا" را ایجاد خواهد کرد که تولید سری آن در نیمه اول سال 2024 آغاز خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала