تظاهرات جدید مخالفان سیاست های دولت در بوینوس آیرس + ویدئو

© AFP 2023 / Ronaldo SchemidtСторонники президента Аргентины Маурисио Макри с государственным флагом Аргентины во время марша в Буэнос-Айресе
Сторонники президента Аргентины Маурисио Макри с государственным флагом Аргентины во время марша в Буэнос-Айресе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2023
اشتراک
بار دیگر تظاهرات گسترده ای علیه سیاست های مقامات جدید در بوینس آیرس برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، هزاران نفر در مرکز بوینوس آیرس در میدانی که دادگاه های ملی و شهری در آن قرار دارد تجمع کردند تا غیرقانونی بودن اصلاحات رئیس جمهور آرژانتین خاویر مایلی را اعلام کنند.
این اقدام اعتراضی توسط اتحادیه های کارگری سازماندهی شده و اجازه برگزاری آن توسط مقامات آرژانتینی صادر شده بود.
تجمع مردم در میدان و خیابان های مجاور، بدون ایجاد مزاحمت در ترافیک در امتداد بزرگراه های اصلی شهر برگزار شد. پیشتر، چنین اقدامات دسته جمعی با بسته شدن جاده ها همراه بود و مشکلات زیادی را برای ساکنان شهر ایجاد می کرد. دولت قبل این اجازه را می داد. خاویر مایلی، رئیس جمهور جدید تهدید کرده است که علیه معترضانی که جلوی ترافیک را می گیرند، از زور استفاده خواهد کرد.
تظاهرات در فضایی آرام برگزار می شود. مردم بر طبل می کوبند و شعارهای مختلف سر می دهند. حضور پلیس چندان قابل توجهی در میدان نیست. اکثراً افسران مجری قانون در امتداد بزرگراه های اصلی در حال انجام وظیفه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала