گزارش و تحلیل

ایران، امروز قدرت پهپادی منطقه است

© Photo / IRNA پهپادهای ارتش ایران
 پهپادهای ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2023
اشتراک
آنچه موجب نجات انسان است تقواست و آنچه به عنوان بهترین ذخیره برای آخرت می ماند تقواست
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران صبحگاه معارفی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ستاد نیروی دریایی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری ریاست اداره عقیدتی سیاسی نداجا ، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرماندهی این نیرو و فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی دریایی برگزار شد.
ریاست سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سخنان امیر المومنین علی (ع) و سفارش آن حضرت به تقوا گفت: " آنچه موجب نجات انسان است تقواست و آنچه به عنوان بهترین ذخیره برای آخرت می ماند تقواست، آخرت برای کسی است که مسیر تقوا و پرهیزگاری را طی کرده است و خدا را در همه کارها و زندگی شخصی خود ناظر و شاهد میداند. مراقب باشید کجا گام برمیداریم و در مسئولیت خود چگونه برخورد میکنید. تقوا در زندگی خانوادگی ، زندگی شخصی ،در مسئولیت هایی است که به عهده ما و شماست ، فریب دنیا را نخورید".
حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور در ادامه افزود : "سیاست ما برگرفته از مرام قرآن است ، برگرفته از مرام امام حسین)ع) است ما به کسی ظلم نمیکنیم ، زیر بار ظلم و ستم هم نمی رویم و از مظلومان دفاع میکنیم . مشکل ما با آمریکا سران و اربابان نظام سلطه در همین است که ما زیر بار زورگویی های آنها نمی رویم».
پهپاد انهدامی آرش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2023
دقت و نقطه‌زنی پهپاد انهدامی آرش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ در ایران
ایشان با اشاره به تحولات اخیر نوار غزه و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی گفت: «امروز ببینید ظلم و ستمی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین می شود ، اینها را به زور از خانه و کاشانه خود بیرون کردند ، هرکس هم مقاومت کرد به رگبار بستند و خانه هایشان را بر سرشان خراب کردند ، کدام حقوق بشر از این مردم مظلوم دفاع کرد».
وی در پایان خاطرنشان ساخت: « امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه بالایی از توان و قدرت دفاعی قرار دارد و دشمن جرات تعدی به این خاک مقدس را ندارد ، اگر امروز ما از اقتدار و صلابت دفاعی برخوردار نبودیم به راحتی برای ما هم خط و نشان میکشیدند ، ما برای اولین بار دور دنیا را با یگان شناور ساخت خودمان چرخیدیم ، جنگنده ساختیم ، زیر دریایی و زیر سطحی ساختیم و به قدرت بزرگ پهپادی منطقه تبدیل شدیم . امروز در اوج آمادگی دفاعی هستیم و همان گونه که حضرت آقا فرمودند نیروی انسانی معتقد و متعهد همچون شما ارتشیان دلاور هم مکمل تجهیزات دفاعی است و این دو باید با هم ارتقاء یابد».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала