سربازان ارتش اوکراین بسیار خسته و ناراضی هستند

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaسربازان ارتش اوکراین
سربازان ارتش اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2023
اشتراک
سربازان ارتش اوکراین از خستگی شکایت دارند و در توجیه وضعیت خود می گویند که پیروزی در درگیری فقط با داشتن انگیزه برای نبرد ممکن نیست.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست مقاله ای در این باره منتشر کرده است.
یکی از سربازان اوکراینی از تیپ 128 تهاجمی کوهستانی جداگانه به این نشریه گفت: "بچه ها خسته هستند، بسیار خسته. آنها هنوز با انگیزه هستند... اما شما نمی توانید تنها با انگیزه در جنگ پیروز شوید."
این روزنامه اشاره می کند، نیروهای مسلح اوکراین گلوله های توپخانه کافی ندارند، به همین دلیل است که برخی از واحدها حتی مجبور به لغو حملات برنامه ریزی شده هستند. در عین حال، در طرف روسیه چنین کمبودی مشاهده نمی شود.
جنگنده های روسی سوخو-25 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله جنگنده های روسی سوخو-25 به پایگاه های ارتش اوکراین
به گفته این نشریه، کمبود مهمات بر اضطراب محسوس در کی یف افزوده است، زیرا کمک های آمریکا و اروپا به تعویق افتاده و زمستان فرا رسیده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه اخیر خود در مورد عملیات نظامی ویژه صحبت کرد و گفت که "پیروزی از آن ما خواهد بود" و زمانی صلح برقرار خواهد شد که روسیه به اهداف خود در منطقه اجرای عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین دست یابد. به گفته او، کی یف مردمش را به نابودی سوق می دهد. پوتین پیشتر گفت: غرب هر آنچه را که وعده داده بود، حتی بیشتر از آن، به اوکراین داد، اما روسیه از زمان آغاز باصطلاح "ضدحمله" کی‌یف تاکنون 747 تانک و 2.3 هزار خودروی زرهی را منهدم کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала